Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yep
PUM gillar Pepsi Max? 3 dec, 2014 18:53 |
|
Veritas
Elev |
3 dec, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
språket, ja. lektionerna, nej
PUM har julpyntat? 3 dec, 2014 19:14 |
|
Ithrenniel
Elev |
3 dec, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Nope
PUM har en iPad? 3 dec, 2014 20:26 |
|
Aurora Borealis
Elev |
3 dec, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Nope, inte än.
PUM gillar knäck? 3 dec, 2014 20:57 |
|
Ella01
Elev |
Ja absolut
PUM Tycker om årets julkalender på tv ? ✩✩✩ 3 dec, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Tittar inte på julkalender längre.
PUM gillar Mugglis julkalender? 3 dec, 2014 21:00 |
|
Borttagen
|
mjaa, sådär.
PUM frös ganska mycket idag 3 dec, 2014 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen