@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: jag håller med. de första månaderna var bra men sedan.... Särskilt efter sommaren. Har nog aldrig mått mycket sämre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2013 20:37 |
|
Rapsody
Elev |
elinthemagicwitch borde tömma sin uggla
29 dec, 2013 20:39 |
|
DarkBells
Elev |
29 dec, 2013 20:39 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Corazon: Skrivet av EmahS: Har fått kontakt med min värdfamilj i England. Fatta inte att jag är där om bara 2 veckor! Och. Kvinnan jag ska bo hos verkar vara världens mysigaste! Vart i England ska du? Ungefär en mil utanför Brighton
29 dec, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
|
|
Rapsody
Elev |
|
|
Solkatten
Elev |
Är Så Ska Det Låta live?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2013 20:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
är så spänd på att läsa kommentarerna på min nya ff hhahaha
om det kommer några lol sitter här och spelar snape under tiden och lyssnar på musik ganska högt med bas väntar på att pappa ska komma in och säga åt mig att sänka aka typ stänga av
29 dec, 2013 20:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Rapsody:
Skrivet av Borttagen: Kan inte skicka meddelanden till dig! tror du har för många. Man kan inte ha för många meddelanden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
Shit vad glad jag är. I've got a girlfriend. Hon är söt, rolig, cool och en akrobat(my perfect match). Omigod, känner mig så girly och glad ♥
29 dec, 2013 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen