@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Aa och btw vi ugglade men jag iggade dig. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zendaya: Du är MAT: Skrivet av Borttagen: Fast jag er kol! Omigod vad jag mår illa av hur töntiga folk kan vara. Jag är awesome Omg jag trodde att det var jag som iggade dig för jag brukar inte orka svara på alla meddelanden men gud vad bra nu behövde jag inte få dåligt samvete
29 dec, 2013 20:00 |
|
stellaa
Elev |
29 dec, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Haha naww cx Men jag iggade dig för att jag var tvungen att byta användare.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Aa och btw vi ugglade men jag iggade dig. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zendaya: Du är MAT: Skrivet av Borttagen: Fast jag er kol! Omigod vad jag mår illa av hur töntiga folk kan vara. Jag är awesome Omg jag trodde att det var jag som iggade dig för jag brukar inte orka svara på alla meddelanden men gud vad bra nu behövde jag inte få dåligt samvete 29 dec, 2013 20:03 |
|
Luna Chang
Elev |
Har blivit idiotförklarad för att jag tycker det är roligare när man är fler som umgås.
Men skyll dig själv då som it klarar av att vara fem pers på nyår, det är inte mitt fel. Hej 29 dec, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Vill någon söt människa rolla LotR med mig? Behöver inte vara LotR, men har just sett de två första filmerna så det är det jag mest av allt vill rolla haha cx
------------------- HALLÅ hur lägger man in gifs? :c 29 dec, 2013 20:04 |
|
Hedwig96
Elev |
var det någon Ishockey match Sverige mot Finland här om dagen som jag missade??
29 dec, 2013 20:05 |
|
DarkBells
Elev |
29 dec, 2013 20:05 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Corazon: Känner mig helt ute,men är det bara jag som inte fattar vad tumblr går ut på?xD Jag trodde att jag också var ensam om det... High five!
29 dec, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: TACK SKA FÖR ALLTID MINNAS DETTASkrivet av Borttagen: som man lägger in bilder? HALLÅ hur lägger man in gifs? :c 29 dec, 2013 20:08 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Corazon: Känner mig helt ute,men är det bara jag som inte fattar vad tumblr går ut på?xD Jag trodde att jag också var ensam om det... High five! *High five*!
29 dec, 2013 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen