@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av AlvaRawenclaw: haah ok för din skull ♥ Skrivet av DarkBells: Skrivet av AlvaRawenclaw: har typ aldrig ätit nutella nån gång.... -.- alltså jag kan inte förklara hur mycket jag älskar Spoiler: Tryck här för att visa! :OOOOOOOOOOOOOO :O:O:O:O:O:O:O ![]() OKEJ NEJ MEN DU MÅSTE SMAKA PÅ DET DET ÄR GOTT AWESOME ♥ speech! 29 dec, 2013 16:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: STORY OF MY LIFE. ....Förutom att jag föddes utan luktsinne, haha. Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x( (Det är ganska roligt, folk som Vet Mycket Väl att jag inte har något luktsinne ber mig lukta på saker DAGLIGEN. Haha.) *stampar in o är okänslig* Sorry, men är lite nyfiken. Om man inte känner doft, då känner man inte smak heller va? 29 dec, 2013 17:06 |
|
Blucher
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x( Det här påminner mig om när jag och några vänner gick in i ett omklädningsrum som tydligen stank avlopp, enligt dem. Jag däremot tyckte att det doftade parfym av någon underlig anledning. Dafuq.
29 dec, 2013 17:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Blucher: Det är ju bra iaf cxSkrivet av Borttagen: Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x( Det här påminner mig om när jag och några vänner gick in i ett omklädningsrum som tydligen stank avlopp, enligt dem. Jag däremot tyckte att det doftade parfym av någon underlig anledning. Dafuq. 29 dec, 2013 17:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det tog mig nästan en hel säsong av Pretty Little Liars att inse att Lucy Hale (Aria) är jäkligt lik Perrie Edwards (Little Mix, blondinen).
Eller åtminstone en blandning mellan Perrie och Selena Gomez, vilket är väldigt förvirrande i mångt och mycket. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 dec, 2013 17:10 |
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 29 dec, 2013 17:17 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Obliviate_: Johodå! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: STORY OF MY LIFE. ....Förutom att jag föddes utan luktsinne, haha. Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x( (Det är ganska roligt, folk som Vet Mycket Väl att jag inte har något luktsinne ber mig lukta på saker DAGLIGEN. Haha.) *stampar in o är okänslig* Sorry, men är lite nyfiken. Om man inte känner doft, då känner man inte smak heller va? För er SMELLERS kombineras lukt, smak och känsel i smakupplevelsen och för anosmiker (folk utan luktsinne) så är det bara smak och känsel. ![]()
29 dec, 2013 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: SMELLERS cxSkrivet av Obliviate_: Johodå! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: STORY OF MY LIFE. ....Förutom att jag föddes utan luktsinne, haha. Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x( (Det är ganska roligt, folk som Vet Mycket Väl att jag inte har något luktsinne ber mig lukta på saker DAGLIGEN. Haha.) *stampar in o är okänslig* Sorry, men är lite nyfiken. Om man inte känner doft, då känner man inte smak heller va? För er SMELLERS kombineras lukt, smak och känsel i smakupplevelsen och för anosmiker (folk utan luktsinne) så är det bara smak och känsel. 29 dec, 2013 17:26 |
|
hyperion
Elev |
Mitt tillbaka till vintergatan fangirl hjärta slog lite extra när jag såg att jag har 555 tummar hihi
![]()
29 dec, 2013 17:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Var är Knut!???
Jag har "letat" efter honom i 3 dagar. Suck* 29 dec, 2013 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen