@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: haah ok för din skull ♥Skrivet av DarkBells: Skrivet av AlvaRawenclaw: har typ aldrig ätit nutella nån gång.... -.- alltså jag kan inte förklara hur mycket jag älskar Spoiler: Tryck här för att visa! :OOOOOOOOOOOOOO :O:O:O:O:O:O:O ![]() OKEJ NEJ MEN DU MÅSTE SMAKA PÅ DET DET ÄR GOTT
29 dec, 2013 15:30 |
|
joel9324
Elev |
29 dec, 2013 15:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av joel9324: läste klart tfios. gråter fortfarande och kramade om mamma. uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh edit: om du behöver någon att mentalt gråta ut hos så finns jag här
29 dec, 2013 15:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: jag finns också Skrivet av joel9324: läste klart tfios. gråter fortfarande och kramade om mamma. uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh edit: om du behöver någon att mentalt gråta ut hos så finns jag här 29 dec, 2013 15:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av joel9324: den är så sorglig, men jävligt bra läste klart tfios. gråter fortfarande och kramade om mamma. 29 dec, 2013 15:59 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Obliviate_: åhhhh den är så adjsikisg braa ♥ snart kommer den på film också! Skrivet av joel9324: den är så sorglig, men jävligt bra läste klart tfios. gråter fortfarande och kramade om mamma.
29 dec, 2013 16:11 |
|
Borttagen
|
Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x(
29 dec, 2013 16:23 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: STORY OF MY LIFE. ....Förutom att jag föddes utan luktsinne, haha. Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x( (Det är ganska roligt, folk som Vet Mycket Väl att jag inte har något luktsinne ber mig lukta på saker DAGLIGEN. Haha.) ![]()
29 dec, 2013 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Aw cx Skrivet av Borttagen: STORY OF MY LIFE. ....Förutom att jag föddes utan luktsinne, haha. Asså vafan har jag tappat förmågan att känna lukt eller vadå? Jag känner typ inget alls när alla ba wpeifneifni vad starkt det luktar... x( (Det är ganska roligt, folk som Vet Mycket Väl att jag inte har något luktsinne ber mig lukta på saker DAGLIGEN. Haha.) 29 dec, 2013 16:32 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Kunde inte sova. Löste sudoku, spelade några spel - fortfarande ingenting. Tittade på Saturday Night Fever, fast jag inte tycker om John Travolta. Fortfarande ingenting. Lyckades somna för två timmar sen. Vaknade nyss och kan inte somna om. Ugh. Jag är officiellt lite rädd just nu. Jag tittade på Saturday Night Fever igår. Jag har haft den i typ tusen år, men tittar sällan på den. Detta var typ tredje gången. Så det här är lite läskigt på nåt sätt. Haha! Den gick på tv typ kl 3. Hade ingenting bättre för mig, tänkte först ha den i bakgrunden när jag löste sudoku men sen blev jag väl lite intresserad och tittade på filmen istället. Låt oss säga, "Great minds think alike!" Uppenbarligen. Jag hoppas du jämförde mig med dig och inte med Tv3 nu. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen