@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Det finns en gudinna som heter Luna, hon är månens gudinna, typ, haha! Nej men det är säkert därifrån Rowling fått luna! Det finns även en gudinna som heter Minerva som är en Blixtslungande krigsgudinna och även hantverkets, bildningens, vetenskapens och konstens gudinna. Intressant! Grek-romersk mytologi yao .... eh om jag inte har fel. Hoppas att jag inte har fel för då skulle det varit pinsamt Haha, du har inte fel♥ Det var iof. Inte grekisk men romersk var det allt! 29 dec, 2013 12:29 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Det finns en gudinna som heter Luna, hon är månens gudinna, typ, haha! Nej men det är säkert därifrån Rowling fått luna! Det finns även en gudinna som heter Minerva som är en Blixtslungande krigsgudinna och även hantverkets, bildningens, vetenskapens och konstens gudinna. Intressant! Grek-romersk mytologi yao .... eh om jag inte har fel. Hoppas att jag inte har fel för då skulle det varit pinsamt Haha, du har inte fel♥ Det var iof. Inte grekisk men romersk var det allt! jopp, jag vet heh D: Skrev till grek-romersk för att jag kopplar alltid ihop Minerva med Athena. Så glömmer jag någon gång namnen på de romerska gudarna/gudinnorna så tänker jag på Minerva/Athena C: ... wow det blev rörigt O.o Hai 29 dec, 2013 12:34 |
|
EmahS
Elev |
29 dec, 2013 13:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av EmahS: jag sitter och kollar och sjunger med högt i alla låtar tur att ingen annan än katten är hemma... Åh då är vi två hahah x) Ja, jag är ensam här så det är tur 29 dec, 2013 13:37 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av EmahS: jag sitter och kollar och sjunger med högt i alla låtar tur att ingen annan än katten är hemma... Åh då är vi två hahah x) Ja, jag är ensam här så det är tur åh. Edelweiss som är nu är nog min absoluta favorit i hela filmen ♥
29 dec, 2013 13:59 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kunde inte sova. Löste sudoku, spelade några spel - fortfarande ingenting. Tittade på Saturday Night Fever, fast jag inte tycker om John Travolta. Fortfarande ingenting. Lyckades somna för två timmar sen. Vaknade nyss och kan inte somna om. Ugh. Jag är officiellt lite rädd just nu. Jag tittade på Saturday Night Fever igår. Jag har haft den i typ tusen år, men tittar sällan på den. Detta var typ tredje gången. Så det här är lite läskigt på nåt sätt. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2013 14:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
29 dec, 2013 14:33 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Hachiko på sjuan. Vill knappt titta för jag vet att jag kommer gråta. Uuuäääh.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 29 dec, 2013 14:39 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Mamma väckte mig för en halvtimme sen, om hon inte väckt mig undrar jag hur länge till jag skulle sovit (?)
29 dec, 2013 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Kunde inte sova. Löste sudoku, spelade några spel - fortfarande ingenting. Tittade på Saturday Night Fever, fast jag inte tycker om John Travolta. Fortfarande ingenting. Lyckades somna för två timmar sen. Vaknade nyss och kan inte somna om. Ugh. Jag är officiellt lite rädd just nu. Jag tittade på Saturday Night Fever igår. Jag har haft den i typ tusen år, men tittar sällan på den. Detta var typ tredje gången. Så det här är lite läskigt på nåt sätt. Haha! Den gick på tv typ kl 3. Hade ingenting bättre för mig, tänkte först ha den i bakgrunden när jag löste sudoku men sen blev jag väl lite intresserad och tittade på filmen istället. Låt oss säga, "Great minds think alike!" 29 dec, 2013 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen