Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14999 15000 15001 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Mitt otp kommer bli min död

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe20ba35f89b0d2c51af89f30f13fa590%2Ftumblr_myk10is2b11r6steko1_1280.jpg

without something there is no nothing

29 dec, 2013 09:49

Amaanda
Elev

Avatar


Lider med min bror
Han har åkt till skåne för att spela hockey (ganska långt) vid klockan 4 i natt. Och så nu ringde han på bussen och sa att han mådde väldigt illa. Och igår var han inte säker på att han ville åka ens.
Dessutom så råkade han dricka ur en flaska med maginfluensa bakterier igår.
Vilket betyder att han troligtvis sitter och kräks utan att ha möjlighet att komma hem förrän ikväll.
Alltså mina tankar är hos dig på alla håll och vinklar ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2Fqzocwp.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F6fc9p1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2Fin8x8p.gif

29 dec, 2013 10:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vi ska få kycklingar på tisdag/onsdag!


Ååå dom är ju såå sööta! Farfar har sådana ibland och jag har fått hålla en! Vill du skicka en bild på dem sedan?
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vi ska få kycklingar på tisdag/onsdag!


Ååå dom är ju såå sööta! Farfar har sådana ibland och jag har fått hålla en! Vill du skicka en bild på dem sedan?
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vi ska få kycklingar
på tisdag/onsdag!


Ååå dom är ju såå sööta! Farfar har sådana ibland och jag har fått hålla en! Vill du skicka en bild på dem sedan?


Ja visst…

29 dec, 2013 10:38

Kola
Elev

Avatar


Idag ska jag upp till Stockholm och träffa min kusin som jag inte har träffat på... Ja, några år. Hon är också typ fyra år äldre.

that's all I got to say

29 dec, 2013 11:08

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag åt just ett bröd till frukost!
Min lillebror åt tre. Men joo, han e ju bara 11 år yngre så...

29 dec, 2013 11:24

Obliviate_
Elev

Avatar

+2


snacka om att jag har en svartsjuk hund.
la mig igårkväll o höll om min sambo. direkt hunden ser det flyger hon upp i sängen o lägger sig halvt på mig som ligger på sidan. När jag inte flyttar på mig går hon runt och kryper upp emellan oss och lägger huvudet på min arm o stirrar min sambo i ansiktet typ 20 cm från hans huvud.
Efter ett tag börjar jag dra min hand upp o ner för hans arm och hunden direkt flyger fram o börjar slicka frentiskt på hans hand. När det inte hjälper o jag inte slutar sätter hon sig upp, tittar surt på mig, suckar högt och går iväg.

Well, underhållande vovve iaf.

29 dec, 2013 11:36

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Jag känner att jag borde fixa klart med julklappar idag...

29 dec, 2013 11:40

Borttagen

Avatar


Det finns en gudinna som heter Luna, hon är månens gudinna, typ, haha! Nej men det är säkert därifrån Rowling fått luna!

Det finns även en gudinna som heter Minerva som är en Blixtslungande krigsgudinna och även hantverkets, bildningens, vetenskapens och konstens gudinna.

Intressant!

29 dec, 2013 11:50

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det finns en gudinna som heter Luna, hon är månens gudinna, typ, haha! Nej men det är säkert därifrån Rowling fått luna!

Det finns även en gudinna som heter Minerva som är en Blixtslungande krigsgudinna och även hantverkets, bildningens, vetenskapens och konstens gudinna.

Intressant!


Grek-romersk mytologi yao
....
eh om jag inte har fel. Hoppas att jag inte har fel för då skulle det varit pinsamt

Hai

29 dec, 2013 12:15

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Sound of music på trean nu

29 dec, 2013 12:27

1 2 3 ... 14999 15000 15001 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.