@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
29 dec, 2013 09:49 |
|
Amaanda
Elev |
Lider med min bror
Han har åkt till skåne för att spela hockey (ganska långt) vid klockan 4 i natt. Och så nu ringde han på bussen och sa att han mådde väldigt illa. Och igår var han inte säker på att han ville åka ens. Dessutom så råkade han dricka ur en flaska med maginfluensa bakterier igår. Vilket betyder att han troligtvis sitter och kräks utan att ha möjlighet att komma hem förrän ikväll. Alltså mina tankar är hos dig på alla håll och vinklar ♥
29 dec, 2013 10:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi ska få kycklingar på tisdag/onsdag! Ååå dom är ju såå sööta! Farfar har sådana ibland och jag har fått hålla en! Vill du skicka en bild på dem sedan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi ska få kycklingar på tisdag/onsdag! Ååå dom är ju såå sööta! Farfar har sådana ibland och jag har fått hålla en! Vill du skicka en bild på dem sedan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi ska få kycklingar på tisdag/onsdag! Ååå dom är ju såå sööta! Farfar har sådana ibland och jag har fått hålla en! Vill du skicka en bild på dem sedan? Ja visst… 29 dec, 2013 10:38 |
|
Kola
Elev |
Idag ska jag upp till Stockholm och träffa min kusin som jag inte har träffat på... Ja, några år. Hon är också typ fyra år äldre.
that's all I got to say 29 dec, 2013 11:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag åt just ett bröd till frukost!
Min lillebror åt tre. Men joo, han e ju bara 11 år yngre så... 29 dec, 2013 11:24 |
|
Obliviate_
Elev |
snacka om att jag har en svartsjuk hund.
la mig igårkväll o höll om min sambo. direkt hunden ser det flyger hon upp i sängen o lägger sig halvt på mig som ligger på sidan. När jag inte flyttar på mig går hon runt och kryper upp emellan oss och lägger huvudet på min arm o stirrar min sambo i ansiktet typ 20 cm från hans huvud. Efter ett tag börjar jag dra min hand upp o ner för hans arm och hunden direkt flyger fram o börjar slicka frentiskt på hans hand. När det inte hjälper o jag inte slutar sätter hon sig upp, tittar surt på mig, suckar högt och går iväg. Well, underhållande vovve iaf. 29 dec, 2013 11:36 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag känner att jag borde fixa klart med julklappar idag...
29 dec, 2013 11:40 |
|
Borttagen
|
Det finns en gudinna som heter Luna, hon är månens gudinna, typ, haha! Nej men det är säkert därifrån Rowling fått luna!
Det finns även en gudinna som heter Minerva som är en Blixtslungande krigsgudinna och även hantverkets, bildningens, vetenskapens och konstens gudinna. Intressant! 29 dec, 2013 11:50 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det finns en gudinna som heter Luna, hon är månens gudinna, typ, haha! Nej men det är säkert därifrån Rowling fått luna! Det finns även en gudinna som heter Minerva som är en Blixtslungande krigsgudinna och även hantverkets, bildningens, vetenskapens och konstens gudinna. Intressant! Grek-romersk mytologi yao .... eh om jag inte har fel. Hoppas att jag inte har fel för då skulle det varit pinsamt Hai 29 dec, 2013 12:15 |
|
Frivolt
Elev |
Sound of music på trean nu
29 dec, 2013 12:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen