Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Freja Varsågod! Ja, jag har ju hållt på med duellaring ett tag...
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 9 aug, 2012 14:34 |
|
Noctum
Elev |
9 aug, 2012 14:41 |
|
Lunah~
Elev |
Moy.GinnyWeasley - Tack, och detsamma, ditt namn och dig själv = perfect ♥♥
scarhead - - thihi tack! ♥♥ Japp, vi MÅSTE snacka mer, skicka en uggla när ddu ser detta! :'D
9 aug, 2012 14:47 |
|
Hope Potter
Elev |
9 aug, 2012 15:16 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
9 aug, 2012 15:36 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av potter_fan: Moy.GinnyWeasley: Tack så mycket! Du verkar/är också jättesnäll!!! Noctum Ginny4ever TAJAZY scarhead MizzNina Ginny.:.Weasley amanda1104 Magda Erfa Ally Regins Winny Geasley Solkatten xXHalfbloodPrincessXx Miss D Malfoy Twix Freja sanna1324567 Chewbacca Luna02 Luna01 Jag har inte lärt känna er så bra, men jag vet att ni är superschysta allihop! De av er som jag har duellerat med har varit jätteroliga att duellera med! Ni är som sagt super!!!! Thanx Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 aug, 2012 16:03 |
|
Tonks_xD
Elev |
Okej, jag vill också göra en lista nu c:
Ariel - Du verklar snäll (varför skulle du inte vara det? black2 - Du är i level 40 :c *Avundsjuk* Bra jobbat! Hope Potter - Du, du... Är bäst Twix - Samma hos dig ^^ si_tonks - Du var min första vän på mugglis! Om jag inte har tagit bort min första... En av dem första iaf! Mrs.Tonks Samma som Ariel Chewbacca Titta upp ^ Miss_Green Du är jättekulig att skypa med! Och du är en skön ni-vet-vadare AlvaRawenclaw Oo, du är cool Ginny.:.Weasley Snacka mer med dig också, dude Tuggrus Hm... Titta uppiliupp ^ Lunah~ O, du är kulig =) Ella/Ron Jag har chattat lite med dig! Tror jag xP Klara Weasley Klara, du är bäst Aivilio Du är kulig du med MissFniss Du var en av mina första vänner, tror jag! xD Men du är cooool Goizan Du vet vad jag ska säga xD Du är en fantastisk Ni-Vet-Vadare du med! MissWentz Samma som Goiz MizzNina Coolis Dramione99 Jag har alltid vetat vem du är, men jag har typ aldrig ugglat eller nåt med dig. Vi får snacka mer DeathDownAlex Oo, du är cool Solkatten Kolla snäppet upp så ser du en förklaring på vad du är Lida Ni-Vet-vad kompis! =) JosefinFini Det hörs ju på ditt namn, finis! luna99 Jag har sett dig mycket i forumen, men bara det! Du verkar snäll Ginny Weasley99 Du, du du... Är bäst t i l d a Ni-Vet-Vadare på hög nivå! Miss D Malfoy Samma som luna99 ^^ Victoire Weasly DU SKRIVER FANTASTISKT. sanna1324567 Vill hoppa mer med dig! xD -Patronus- Oo, jag kommer ihåg när jag frågade dig hur man gjorde sån där text i profilen för jättelängesen när jag precis hade blivit medlem på mugglis xD Knizzlare Coolis Ellie Lovegood ^ Titta lite upp så får du se en perfekt beskrivning på dig Allizonzki Blev precis vän med dig, Hejj! T3DDY Jag tänker fortfarande dig som LunaLovegood! men du är fantastisk ![]()
9 aug, 2012 18:19 |
|
-Patronus-
Elev |
9 aug, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
18.22
superman, DeathDownAlex, joel9324, AlvaRawenclaw, si_tonks, ginny_ginny, Knizzlare, Twix, Dramione99, LolligaLuna, leumas vän, Ginny.:.Weasley, Solkatten, Cyachi, avifors Lupinfan ![]() 9 aug, 2012 18:23 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 aug, 2012 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen