Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, jag går i femman och har gått och blivit helt såld på en tvåa. Han är liten och kaxig, men ger mig speciela blickar. Jag är rädd för att bli retad om jag frågar honom, och om han frågar så vet jag inte vad jag ska svara. Hm... knepigt. Det är några år emellan er, och ni är ju unga också. Jag är ju också ganska ung, för den delen, men du/ni kan ju vänta några år innan du/ni gör något åt saken. En förälskelse håller inte alltid för alltid, och du kommer säkert hitta någon annan, i din ålder. Lycka till. ![]()
20 maj, 2012 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Okej, jag går i femman och har gått och blivit helt såld på en tvåa. Han är liten och kaxig, men ger mig speciela blickar. Jag är rädd för att bli retad om jag frågar honom, och om han frågar så vet jag inte vad jag ska svara. Hm... knepigt. Det är några år emellan er, och ni är ju unga också. Jag är ju också ganska ung, för den delen, men du/ni kan ju vänta några år innan du/ni gör något åt saken. En förälskelse håller inte alltid för alltid, och du kommer säkert hitta någon annan, i din ålder. Lycka till. kom just på det. han är typ kompis med mina kusiner (det är därför jag känner han) och han har typ varit ihop med den yngre av dom som är lika gammal. och hon sa att han skulle bli glad om jag frågad echans på han, men hon hittar på ganska mycket, så jag vet inte om det var sanig eller inte. 20 maj, 2012 12:50 |
|
Somnium
Elev |
Längesedan jag var inne här.....
Men okej. I fredags var jag och kollade på när Röda laget hade sin teateruppvisning (jag är med i gröna laget). Han som jag gillar dansar i det röda laget, och det gör även 3 andra i min klass också. Och så känner jag två andra som också dansar i det laget, så ja... Iaf, jag och en kompis var där och kollade, och i pausen smet vi in bakom scenen för att hälsa på dom jag känner. Han som jag gillar log så klagsjlkdgj glatt mot mig när han sa hej och jag höll på och smälla av (för han gjorde exakt samma sak på onsdagen då jag också var och kollade). Och efter pjäsen så gick jag upp på scen, pratade lite med dom jag känner och sedan när jag skulle gå så kramade jag alla. Och han som jag gillar stod inte med oss, han stod en liten bit bort (själv) så jag gick fram till honom och kramade honom också, och han kramade mig tillbaka :'D Lol, kanske inte så stort, men jag vet att han avskyr att kramas så ja.... xD http://slytherinunicorn.tumblr.com/
20 maj, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
igår smsade han min kompis och trodde att det var jag. min kompis svarade att det inte var hon, och då frågade han efter mitt nummer. måste ändå vara ett tecken på att han inte hatar mig. love my life. ♥
20 maj, 2012 13:23 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: igår smsade han min kompis och trodde att det var jag. min kompis svarade att det inte var hon, och då frågade han efter mitt nummer. måste ändå vara ett tecken på att han inte hatar mig. love my life. ♥ ![]() glad för din skull!
20 maj, 2012 13:26 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Please get out of my head I DON'T EVEN LIKE YOU THAT MUCH ååååh. this sooo much! Min tumblr!
20 maj, 2012 16:01 |
|
smartbabe
Elev |
Satt och chattade med honom precis nyss, kom in på vem han gillade och så eftersom han trodde att jag gillade L.
Han loggade ut efter att han skrivit "jag gillar ... ", tänkte att äsch, jag frågar honom imorrn. och nyss kollade jag spåkulan på facebook; ''Pressa inte din vän på svar. Ingen av er vet riktigt var ni har varandra. Kärlek kommer inte alltid som en pil från Amors båge utan den kan starta som ett frö i hjärtat och kan behöva tid på sig att gro. '' Hm... ![]()
20 maj, 2012 20:39 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Någon här som är 12 år? Och känner att man varit kär i en evighet och inte alls vet vad man ska göra/kan göra/vill göra? Snälla, uggla mig i såna fall ♥
Gilla absolut inte det här inlägget! Jag vet inte varför du skulle göra det, gör det inte bara! ~MY TUMBLR~ 20 maj, 2012 20:53 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Somnium: Längesedan jag var inne här..... Men okej. I fredags var jag och kollade på när Röda laget hade sin teateruppvisning (jag är med i gröna laget). Han som jag gillar dansar i det röda laget, och det gör även 3 andra i min klass också. Och så känner jag två andra som också dansar i det laget, så ja... Iaf, jag och en kompis var där och kollade, och i pausen smet vi in bakom scenen för att hälsa på dom jag känner. Han som jag gillar log så klagsjlkdgj glatt mot mig när han sa hej och jag höll på och smälla av (för han gjorde exakt samma sak på onsdagen då jag också var och kollade). Och efter pjäsen så gick jag upp på scen, pratade lite med dom jag känner och sedan när jag skulle gå så kramade jag alla. Och han som jag gillar stod inte med oss, han stod en liten bit bort (själv) så jag gick fram till honom och kramade honom också, och han kramade mig tillbaka :'D Lol, kanske inte så stort, men jag vet att han avskyr att kramas så ja.... xD åhh gosis Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 20 maj, 2012 21:12 |
|
expelliarmus
Elev |
20 maj, 2012 21:12 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen