@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luckyBella
Elev |
14 okt, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
Jag misstänker starkt att något i köttfärsåsen vi åt till middag fick min tunga att tappa smaklökarna, för jag känner knappt någon smak från mitt fredagsmys <//////3
14 okt, 2011 19:45 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2011 20:33 |
|
GinnyOlivia
Elev |
14 okt, 2011 20:33 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2011 20:35 |
|
leumas vän
Elev |
14 okt, 2011 20:39 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Celebikai: 17 år är på Idol, jag mimar med i låten x3 Han förstörde ju låten X( JAG VET, vad tråkigt. ![]()
14 okt, 2011 20:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
14 okt, 2011 20:50 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2011 20:51 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Celebikai: Ja men snälla. Läsk med mjölk i? usch. :c^ hummm, säg inte nåt innan du testar c: Jag vill smaka på den, undrar om den är god... Men visst, när (om) den kommer till Sverige så testar vi den, kej? c: ![]()
14 okt, 2011 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen