The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare! Mitt hus är fullt av död THANATOS SPÖKAR HÄR!!! 2 jan, 2017 12:33 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare! Mitt hus är fullt av död THANATOS SPÖKAR HÄR!!! Förstå mig rätt nu Al. Du och din syrra är Hadesbarn.
2 jan, 2017 12:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare! Mitt hus är fullt av död THANATOS SPÖKAR HÄR!!! Förstå mig rätt nu Al. Du och din syrra är Hadesbarn. Ja jag vet men vuin är inte så döda! 2 jan, 2017 12:37 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare! Mitt hus är fullt av död THANATOS SPÖKAR HÄR!!! Förstå mig rätt nu Al. Du och din syrra är Hadesbarn. Ja jag vet men vuin är inte så döda! Livs levande.
2 jan, 2017 12:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare! Mitt hus är fullt av död THANATOS SPÖKAR HÄR!!! Förstå mig rätt nu Al. Du och din syrra är Hadesbarn. Ja jag vet men vuin är inte så döda! Livs levande. NEEEEEJ VI ÄR DÖDA MÄNISJKOR!!!! 2 jan, 2017 12:54 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare! Mitt hus är fullt av död THANATOS SPÖKAR HÄR!!! Förstå mig rätt nu Al. Du och din syrra är Hadesbarn. Ja jag vet men vuin är inte så döda! Livs levande. NEEEEEJ VI ÄR DÖDA MÄNISJKOR!!!! Komiskt. Människor lever hahshaha xD
2 jan, 2017 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare! Mitt hus är fullt av död THANATOS SPÖKAR HÄR!!! Förstå mig rätt nu Al. Du och din syrra är Hadesbarn. Ja jag vet men vuin är inte så döda! Livs levande. NEEEEEJ VI ÄR DÖDA MÄNISJKOR!!!! Komiskt. Människor lever hahshaha xD Ja men vi är dödlevande människor xD 2 jan, 2017 13:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Min Crush är så jobbig. För ibland (varje dag) sitter jag och gråter i skolan och så kommer han fram och säger något PJ-skämt! och då blir jag glad på en gång!
Eller så är jag hur glad som helst och så kommer han fram till mig och säger "Octavianus!" med jättekonstig röst eller "Apollon suger!" med jättekonstig röst. Då blir jag hur arg som helst på honom och sedan kommer lärarna ut och säger att vi ska sluta bråka! 2 jan, 2017 13:26 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Min Crush är så jobbig. För ibland (varje dag) sitter jag och gråter i skolan och så kommer han fram och säger något PJ-skämt! och då blir jag glad på en gång! Eller så är jag hur glad som helst och så kommer han fram till mig och säger "Octavianus!" med jättekonstig röst eller "Apollon suger!" med jättekonstig röst. Då blir jag hur arg som helst på honom och sedan kommer lärarna ut och säger att vi ska sluta bråka! Ockej. Låter som en frustrerande cruch.
2 jan, 2017 13:29 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen