the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Ian gick in i byggnaden han såg sig omkring
" Hej lillebror " sa Ian då Isac kom
" du är bara en minut yngre " sa Isac
" Ja det blir stor skillnad " sa Ian och gnuggade Isac i huvudet.
26 nov, 2015 13:45
|
|
Borttagen
|
Rin reste sig upp för att plocka i ordning sina grejer i rummet.
26 nov, 2015 14:59
|
|
Borttagen
|
Ian såg på sitt rum
" Delar jag rum med en tjej ??" Frågade Ian
" Ja det gör du " sa Isac Ian suckade.
26 nov, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
Rin lyssnade inte på vad Ian och Isac pratade om utan fokuserade på att städa.
26 nov, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
Ian drog in sin väska på rummet och började packa upp sina få ägodelar.
26 nov, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
Rin såg mot Ian men sa ingenting. Hon gillade inte att dela rum med en främling. särskilt inte en kille.
26 nov, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
Ian var snabbt klar han hade inte så mycket med sig. Han ville dela upp rummet och slippa se tjejen.
26 nov, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
Rin gav Ian en väldigt kall blick innan hon reste sig upp och lämnade rummet.
26 nov, 2015 19:50
|
|
Borttagen
|
" Och jag som trodde jag kunde ge kalla blickar " sa Ian och letade upp något tyg och delade upp rummet på samma sätt som Tobbias hade gjort i hans och Dantes rum.
26 nov, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
Rin stod i korridoren och suckade lite grann.
"jag avskyr honom redan"sa Rin lågt till sig själv.
26 nov, 2015 19:56
|
Du får inte svara på den här tråden.