Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ håller med om att det är snyggare.
11 dec, 2011 13:48 |
|
Borttagen
|
^
^ ^ Snygg! 11 dec, 2011 14:13 |
|
Alicia
Elev |
Har gjort HP-pepparkakor. Har ingen bild på dom
Jag gjorde dödsrelikermärket och en trollstav och ett par glasögon
11 dec, 2011 15:25 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Alicia: Har gjort HP-pepparkakor. Har ingen bild på dom Jag gjorde dödsrelikermärket och en trollstav och ett par glasögon Oj när jag skall baka pepparkakor med mina kompisar om typ en vecka skall jag nog göra en massa HP-peppearkakor. Synd att du inte har någon bild, men tack för att du skrev vad du gjort för sorts pepparkakor jag fick direkt idéer om hurudana pepparkakor jag skall göra.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
11 dec, 2011 15:30 |
|
Alicia
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Alicia: Har gjort HP-pepparkakor. Har ingen bild på dom Jag gjorde dödsrelikermärket och en trollstav och ett par glasögon Oj när jag skall baka pepparkakor med mina kompisar om typ en vecka skall jag nog göra en massa HP-peppearkakor. Synd att du inte har någon bild, men tack för att du skrev vad du gjort för sorts pepparkakor jag fick direkt idéer om hurudana pepparkakor jag skall göra. Kul ! Har inga bilder för jag åt upp dom
11 dec, 2011 15:34 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Alicia: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Alicia: Har gjort HP-pepparkakor. Har ingen bild på dom Jag gjorde dödsrelikermärket och en trollstav och ett par glasögon Oj när jag skall baka pepparkakor med mina kompisar om typ en vecka skall jag nog göra en massa HP-peppearkakor. Synd att du inte har någon bild, men tack för att du skrev vad du gjort för sorts pepparkakor jag fick direkt idéer om hurudana pepparkakor jag skall göra. Kul ! Har inga bilder för jag åt upp dom Ja men det är ju det man skall göra med pepparkakor. Förresten är det någon här som brukar göra pepparkakshus? Har ni någon gång gjort eller gör i år nåt HP-inspirerat pepparkakshus? Eller vad gör ni för slags pepparkakshus? Jag har tagit på mig det roliga jobbet att göra pepparkakshuset i år men jag vet inte vad jag skall göra. Har någon nå bra idéer?
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
11 dec, 2011 16:10 |
|
Borttagen
|
^ jag och pappa gjorde ett spökhus till Halloween så vi ska bara piffa upp det så det blir lite mer juligt.
11 dec, 2011 16:14 |
|
Borttagen
|
^ ja ditt pepparkakshus blev snyggt, ZiriuZ
11 dec, 2011 16:29 |
|
Protego
Elev |
11 dec, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
Åååå, så snyggt! 11 dec, 2011 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen