Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Det är försent." Viskade jag.
19 okt, 2013 19:55
|
|
Borttagen
|
"Va?" Frågade jag och tittade upp.
19 okt, 2013 19:55
|
|
Borttagen
|
"Det är bäst att vi åker hem till mig och kollar upp din hand" sa jag och nickade mot hans hand och ignorerade hans fråga.
19 okt, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte kort på axlarna.
"Men vadå försent?"
Frågade jag envist.
19 okt, 2013 20:00
|
|
Borttagen
|
"Strunt i det! Hur känns din hand nu? Gör den ondare?" Frågade jag oroligt.
19 okt, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
"Strunta inte i det! Säg!"
19 okt, 2013 20:05
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Han har försvunnit. Och... Jag har ju dig nu."
19 okt, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Men det är han du vill ha"
Mumlade jag.
19 okt, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
"Nu slutar vi prata om det." Sa jag bestämt.
19 okt, 2013 20:13
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Men jag vet att det är sant"
19 okt, 2013 20:14
|
Du får inte svara på den här tråden.