Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag, moster och Ellen stod i rulltrappan och så kom det en, Han kramade mig och sprng iväg när jag vände mig om" - Min bästis när hon berätta om en märklig bakåtkram i rulltrappan.
18 aug, 2015 19:50 |
|
Solkatten
Elev |
I skolan så var det någon som kollade lite i en tidning om historia och han påpekade att den var lite dammig. Och då sa en annan 'ja det är ju historiaboken'. Asså hahah. xDD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2015 13:22 |
|
skogsvarelser
Elev |
jag satt & stickade tummen på en vante & provade den för att se hur den satt när min lillebror frågade "hur går det att sticka när du har på dig den? går det att sticka med bara en hand?" jag bara ??? du vet väl hur en gör när en stickar va
(hans "enhandsstickning" var tydligen virkning) es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 23 aug, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Lite tidigare hade A sagt till R typ "håll käften jag får ont i huvudet" när han sjöng.
Senare började hon prata om att R skulle söka till Idol för att han är ju femton och han ba "??? du sa att jag ger dig huvudvärk när jag sjunger???" Då sa A "men jag kanske menade det positivt? jag kanske tycker om att ha ont i huvudet?" och senare typ när vi åt middag så drog han upp det hela tiden och det var hilarious 24 aug, 2015 20:50 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Vi pratar om frågan "vad är normalt?" Och min lärare frågar klassen: "är det nån här som är normal?"
Tystnad. Ingen rör sig ingen säger nåt. Läraren: "så det är onormalt att vara normal, kan vi konstatera det? Varför strävar ni efter att vara normala då? Varför ger ni fingret åt den som sticker ut när ni alla känner er annorlunda?" 25 aug, 2015 12:37 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2015 16:45 |
|
Borttagen
|
"Jag tittar inte på Idol, men jag lovar att titta om du är med."
tru friendship 25 aug, 2015 19:34 |
|
potterflicka
Elev |
*försöker sticka med mina vänner på syslöjden*
Jag: Okej, nu ska jag tänka lite positivt! Jag försökte ju i alla fall, och det är ju det viktigaste, eller hur? Jag fattar ju på ett ungefär hur man gör, och det är ju ganska kul! Och min halsduk är ju inte jättehemsk, jag tycker faktiskt att den ser helt okej ut. F: Freja, du har stickat typ en centimeter och du har satt allting för tätt. Du kommer aldrig få av det där, och den är ful. Jag: Du har rätt, jag ger upp. ... syslöjd är inte riktigt min grej. 26 aug, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
-Alla behöver vi en bästa vän. Eller iallafall en bästa vän att dela sina pirkka chips med- Jag oc J föesökt komma på nya citat xD
28 aug, 2015 21:18 |
|
Borttagen
|
Engelskan har försvunnit...
Fröken: "Nämn tre frukter" Jag: "Pineapple Aplle Pear" Kille: "Nej det eter Ananas" Annan kille: "Nej det heter Anananas" Tredje kille: "Nej, nej, det heter Ananananas" Smart klass man har..... 29 aug, 2015 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen