Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Smultronklubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

1 2 3 ... 149 150 151 ... 825 826 827
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skapröva at sätta in den men kan du göra en "stolt lärare i smultronklubben?" http://img41.glitterfy.com/13042/glitterfy3100349T889B81.gif

Se videon så kan du ha den:
http://www.videofy.me/y0e2qoah/864951

Kan jag inte göra en Stolt rektor åt dig då?

11 feb, 2013 18:00

hockey macke
Elev

Avatar


vad gör luna, lily lily, luna och mollylisa för att bli "viktiga medlemmar" ( det står det i början)

food before poeple

11 feb, 2013 18:19

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-11 kl. 19:29
Antal ändringar: 1

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av hockey macke:
vad gör kristin ebba och agnes.R för att bli "viktiga medlemmar" ( det står det i början)
Du skulle också stått där men fairy tale hade en annan andvändare när hon gjorde första inlägget.

Använd gärna våra mugglisnamn, då förstår folk vem du pratar om. Och ändra gärna inlägget så att det står våra mugglisnamn istället, tack!

11 feb, 2013 18:46

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mollylisa då?

Vad menar du?

Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna

vi är klassisar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 feb, 2013 19:07

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mollylisa då?

Vad menar du?

Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna

vi är klassisar!
Ja, det är vi .

Någon som ska gå på multicon i sommar?

11 feb, 2013 19:10

lily, luna
Elev

Avatar


Jag läste reglerna och uppfattade att det var 13 årsgräns eller något med målsman. Jag fattade inte riktigt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 feb, 2013 19:16

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Jag läste reglerna och uppfattade att det var 13 årsgräns eller något med målsman. Jag fattade inte riktigt.
Jag ska kolla. vänta en stund

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trettonårsgräns!

11 feb, 2013 19:25

hockey macke
Elev

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mollylisa då?

Vad menar du?

Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna

vi är klassisar!
Ja, det är vi .

Någon som ska gå på multicon i sommar?


jag tror det

food before poeple

11 feb, 2013 19:29

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av lily, luna:
Jag läste reglerna och uppfattade att det var 13 årsgräns eller något med målsman. Jag fattade inte riktigt.
Jag ska kolla. vänta en stund

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trettonårsgräns!

var det det???????????

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 feb, 2013 19:31

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av hockey macke:
Skrivet av mollylisa:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mollylisa då?

Vad menar du?

Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna

vi är klassisar!
Ja, det är vi .

Någon som ska gå på multicon i sommar?


jag tror det
Du får inte, det är... TRETTONÅRSGRÄNS! tyvärr

11 feb, 2013 19:32

1 2 3 ... 149 150 151 ... 825 826 827

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

Du får inte svara på den här tråden.