Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skapröva at sätta in den men kan du göra en "stolt lärare i smultronklubben?" http://img41.glitterfy.com/13042/glitterfy3100349T889B81.gif Se videon så kan du ha den: http://www.videofy.me/y0e2qoah/864951 Kan jag inte göra en Stolt rektor åt dig då? 11 feb, 2013 18:00 |
|
hockey macke
Elev |
vad gör luna, lily lily, luna och mollylisa för att bli "viktiga medlemmar" ( det står det i början)
food before poeple 11 feb, 2013 18:19
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-11 kl. 19:29
|
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av hockey macke: Du skulle också stått där men fairy tale hade en annan andvändare när hon gjorde första inlägget.vad gör kristin ebba och agnes.R för att bli "viktiga medlemmar" ( det står det i början) Använd gärna våra mugglisnamn, då förstår folk vem du pratar om. Och ändra gärna inlägget så att det står våra mugglisnamn istället, tack! 11 feb, 2013 18:46 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar!
11 feb, 2013 19:07 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av lily, luna: Ja, det är vi Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar! Någon som ska gå på multicon i sommar? 11 feb, 2013 19:10 |
|
lily, luna
Elev |
Jag läste reglerna och uppfattade att det var 13 årsgräns eller något med målsman. Jag fattade inte riktigt.
11 feb, 2013 19:16 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av lily, luna: Jag ska kolla. vänta en stundJag läste reglerna och uppfattade att det var 13 årsgräns eller något med målsman. Jag fattade inte riktigt. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trettonårsgräns! 11 feb, 2013 19:25 |
|
hockey macke
Elev |
Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Ja, det är vi Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar! Någon som ska gå på multicon i sommar? jag tror det food before poeple 11 feb, 2013 19:29 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Jag ska kolla. vänta en stundJag läste reglerna och uppfattade att det var 13 årsgräns eller något med målsman. Jag fattade inte riktigt. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trettonårsgräns! var det det???????????
11 feb, 2013 19:31 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av hockey macke: Du får inte, det är... TRETTONÅRSGRÄNS! tyvärr Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: Ja, det är vi Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mollylisa då? Vad menar du? Nej men jag menade att ja trodde att molly var klassis med lilyluna vi är klassisar! Någon som ska gå på multicon i sommar? jag tror det 11 feb, 2013 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen