Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
aha 8D
fast det är nästan så att jag hoppas att de inte kommer tillbaka till glee för uahdujshdf de förtjänar så mycket bättre. speciellt dianna, haha, fattar inte hur hon orkar.
1 maj, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
En som VERKLIGEN förtjänar mycket bättre är Jenna imo. RIB behandlar henne som om hon inte existerar.
1 maj, 2012 14:48 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
eller hur. jag fattar inte hur hon kan ha haft så få storylines (har hon ens haft någon som inte kretsar runt killar?) och hon var ändå en av de som var med från allra allra första början. :C
1 maj, 2012 14:49 |
|
ailiiin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 maj, 2012 19:10 |
|
hyperion
Elev |
Men det var ju länge sedan. Ville slita huvudet av henne då, så jo fan att jag klaga. + Att jag gillar Kurt, jag gillar inte Finn, så det blir lite skillnad när de blir anklagade. + Att jag ogillar Blaine men inte Rachel, så det gör också skillnad. OCH FURTHERMORE, JAAA TILL ATT MARK OCH CHORD STANNAR OM DET STÄMMER OMG OMG MY LIFE IS COMPLETE ♥ typ. om de får ordentliga storylines. OCH JENNAA. ![]()
1 maj, 2012 20:02 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av hyperion: Men det var ju länge sedan. Ville slita huvudet av henne då, så jo fan att jag klaga. + Att jag gillar Kurt, jag gillar inte Finn, så det blir lite skillnad när de blir anklagade. + Att jag ogillar Blaine men inte Rachel, så det gör också skillnad. OCH FURTHERMORE, JAAA TILL ATT MARK OCH CHORD STANNAR OM DET STÄMMER OMG OMG MY LIFE IS COMPLETE ♥ typ. om de får ordentliga storylines. OCH JENNAA. Jag tänkte mer på att man kan ta fram det positiva, det man gillade ist för att ta fram en massa negativt. Det blir bara jobbigt för en själv & andra. Överallt ser man en massa negativt skit om avsnitten, låtarna mm, en del positivt också, men det känns inte som om det kommer fram. Det känns som om det bara är en massa hat mot allt. Man kollar ju oftast på en serie för att man gillar den. Annars behöver man ju inte kolla om man mest blir missnöjd med allt. 1 maj, 2012 20:24 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Men det var ju länge sedan. Ville slita huvudet av henne då, så jo fan att jag klaga. + Att jag gillar Kurt, jag gillar inte Finn, så det blir lite skillnad när de blir anklagade. + Att jag ogillar Blaine men inte Rachel, så det gör också skillnad. OCH FURTHERMORE, JAAA TILL ATT MARK OCH CHORD STANNAR OM DET STÄMMER OMG OMG MY LIFE IS COMPLETE ♥ typ. om de får ordentliga storylines. OCH JENNAA. Jag tänkte mer på att man kan ta fram det positiva, det man gillade ist för att ta fram en massa negativt. Det blir bara jobbigt för en själv & andra. Överallt ser man en massa negativt skit om avsnitten, låtarna mm, en del positivt också, men det känns inte som om det kommer fram. Det känns som om det bara är en massa hat mot allt. Man kollar ju oftast på en serie för att man gillar den. Annars behöver man ju inte kolla om man mest blir missnöjd med allt. Jo, självklart, men jag är en rätt pessimistisk varelse och har lättare att lägga märke till det negativa än det positiva. Och egentligen så är jag inte så förtjust i glee storylinen längre, men det finns karaktärer jag älskar, och framförallt skådespelarna så jag kan ju inte bara sluta. Det kanske blir bättre, who knows. Och serien har ju sina stunder. ![]()
1 maj, 2012 21:34 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
som någon på tumblr sa: glee doesn't have fans
it has prisoners alltså jag kan helt enkelt inte lägga av. älskar skådespelarna och karaktärerna (eh de flesta), men ärligt... serien är faktiskt inte så bra tycker jag. och jättemånga håller med mig. de flesta jag vet skulle sluta kolla direkt om de bytte ut de nuvarande skådespelarna. fast alltså jag HATAR inte glee så snälla tyck inte att jag är negativ igen och sprider hat osv osv för det börjar jag bli trött på... serien är ju underhållande. ibland älskar jag det. men jag analyserar för mycket, haha. önskar att jag bara kunde vara ett tråkigt vanligt fan som inte går upp mitt i natten för att få en skymt av sitt otp som hon gråtit för i flera månader, utan istället bara kunde ta det lugnt och kolla när det sänds i sverige och le och vara glad. men jag är lite för jobbig för att bara kolla och hålla käften.
1 maj, 2012 22:20 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: som någon på tumblr sa: glee doesn't have fans it has prisoners alltså jag kan helt enkelt inte lägga av. älskar skådespelarna och karaktärerna (eh de flesta), men ärligt... serien är faktiskt inte så bra tycker jag. och jättemånga håller med mig. de flesta jag vet skulle sluta kolla direkt om de bytte ut de nuvarande skådespelarna. fast alltså jag HATAR inte glee så snälla tyck inte att jag är negativ igen och sprider hat osv osv för det börjar jag bli trött på... serien är ju underhållande. ibland älskar jag det. men jag analyserar för mycket, haha. önskar att jag bara kunde vara ett tråkigt vanligt fan som inte går upp mitt i natten för att få en skymt av sitt otp som hon gråtit för i flera månader, utan istället bara kunde ta det lugnt och kolla när det sänds i sverige och le och vara glad. men jag är lite för jobbig för att bara kolla och hålla käften. THIS. förutom att jag älskar att sova för mycket för att orka gå upp mitt i natten för att se det, men annars så. ![]()
1 maj, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: som någon på tumblr sa: glee doesn't have fans it has prisoners alltså jag kan helt enkelt inte lägga av. älskar skådespelarna och karaktärerna (eh de flesta), men ärligt... serien är faktiskt inte så bra tycker jag. och jättemånga håller med mig. de flesta jag vet skulle sluta kolla direkt om de bytte ut de nuvarande skådespelarna. fast alltså jag HATAR inte glee så snälla tyck inte att jag är negativ igen och sprider hat osv osv för det börjar jag bli trött på... serien är ju underhållande. ibland älskar jag det. men jag analyserar för mycket, haha. önskar att jag bara kunde vara ett tråkigt vanligt fan som inte går upp mitt i natten för att få en skymt av sitt otp som hon gråtit för i flera månader, utan istället bara kunde ta det lugnt och kolla när det sänds i sverige och le och vara glad. men jag är lite för jobbig för att bara kolla och hålla käften. THIS SO FREAKIN MUCH. Fast jag går inte upp mitt i natten... Men det hade jag gjort om min otp var med ett avsnitt. Kan ni tänka en Johnlock på Glee? Sherlock och Jawn som sjunger en duett? :$ 1 maj, 2012 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen