Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miss_Green: Ebba: Vad är 6x7? *professor McGonagall* Jag ska titta klart på den efter maten.. när jag har slagit in paket.. Och tränat multi-tabellen D: .... SEN JAG VET! Spoiler: Tryck här för att visa! STARKID ÄR SÅ BRAAAA!!!! ♥ Har tyvärr inte sett hela avps, vet inte riktigt varför. Jag har inte haft tid typ... Men den ska ses klart alldeles strax! ![]()
27 sep, 2012 19:13 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miss_Green: Ebba: Vad är 6x7? *professor McGonagall* Jag ska titta klart på den efter maten.. när jag har slagit in paket.. Och tränat multi-tabellen D: .... SEN JAG VET! Spoiler: Tryck här för att visa! STARKID ÄR SÅ BRAAAA!!!! ♥ Har tyvärr inte sett hela avps, vet inte riktigt varför. Jag har inte haft tid typ... Men den ska ses klart alldeles strax! tränar också multi- tabellen. jobbigt D: ;;
27 sep, 2012 19:18 |
|
M00NSTER
Elev |
JosefinFini: jag har sett igenom allt två gånger xD och jag började gilla det precis efter Pottermässan !
27 sep, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
TAGGA MUGGLIStRÄFF I ÖVERMORGON
27 sep, 2012 19:34 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av M00NSTER: JosefinFini: jag har sett igenom allt två gånger xD och jag började gilla det precis efter Pottermässan ! Jag har sett AVPM säkert minst tre gånger, vet inte varför jag inte har hunnit med hela AVPS x) Skrivet av Borttagen: TAGGA MUGGLIStRÄFF I ÖVERMORGON Snälla säg att jag kan komma !!!! ♥ ![]()
27 sep, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: ÅH JAAA ♥♥♥Skrivet av M00NSTER: JosefinFini: jag har sett igenom allt två gånger xD och jag började gilla det precis efter Pottermässan ! Jag har sett AVPM säkert minst tre gånger, vet inte varför jag inte har hunnit med hela AVPS x) Skrivet av Borttagen: TAGGA MUGGLIStRÄ FF I ÖVERMORGON Snälla säg att jag kan komma !!!! ♥ 27 sep, 2012 19:39 |
|
lumos1
Elev |
27 sep, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
27 sep, 2012 19:48 |
|
Pygmepuffen
Elev |
27 sep, 2012 19:52 |
|
JosefinFini
Elev |
HOPPAS HOPPAS!!! ♥ ♥ ♥ Skrivet av Pygmepuffen: Jag funderar på att skapa en facebookgrupp för DA... Vilka här skulle vilja gå med i den där? Jag är inte säker på att jag får, men kanske ![]()
27 sep, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen