Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
hm, nu blev jag sugen på paprika x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 sep, 2012 12:31 |
|
BlondaHermione
Elev |
27 sep, 2012 13:26 |
|
Soda
Elev |
27 sep, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Tomat
27 sep, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
PAPRIKA!!!!!!!
Jag gillar paprika. Tomat är också gott, mest körsbärstomater. Men, mitt svar blir paprika! 27 sep, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Paprika, fast jag gillar båda väldigt mycket! Har ingen bra motivering den här gången mer än att det är gott, särskilt rostat eller i olika soppor och grytor.
EDIT: Jag läste nånstans (KP kanske?) att man kunde öva sig på att kyssas på tomater. Så det ger ju ett extra plus till tomater måste jag ju säga. Fast jag säger paprika ändå. 27 sep, 2012 15:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-27 kl. 20:31
|
|
Borttagen
|
Paprika.
egentligen äter jag inte paprika eller tomat, men paprikakryddor är gott + att paprika låter kul. 27 sep, 2012 15:52 |
|
ginnyw123
Elev |
27 sep, 2012 16:06 |
|
amanda1104
Elev |
TOMAT
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 sep, 2012 16:08 |
|
Måntass
Elev |
27 sep, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen