Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är det bara jag som ska resa här eller? xD
Höll på att glömma :O jag är ju gammal nog att transferera mig xP Nu ska iaf Riddaren dricka kaffe xP hörs mina sötnötar :3 ♥ 8 jul, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Riddaren Exakt! Bara o panga till lite så är du framme.
Prinsessan: Nja, ska jag nånstans åker jag bil. Föredrar att komma fram och har väldigt dålig erfarenhet av SJ. In other news; Nu ska jag rensa 2 liter jordgubbar. be back later 8 jul, 2012 20:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja men då är det ju inget problem ^^Är det bara jag som ska resa här eller? xD Höll på att glömma :O jag är ju gammal nog att transferera mig xP Nu ska iaf Riddaren dricka kaffe xP hörs mina sötnötar :3 ♥ see you ♥ Skrivet av Borttagen: haha ta kvasten Riddaren Exakt! Bara o panga till lite så är du framme. Prinsessan: Nja, ska jag nånstans åker jag bil. Föredrar att komma fram och har väldigt dålig erfarenhet av SJ. In other news; Nu ska jag rensa 2 liter jordgubbar. be back later haha okej ha så kul ♥ ![]()
8 jul, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Mja. Nu är dom ärbara iaf
8 jul, 2012 20:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 20:20 |
|
Lordlollo
Elev |
aah carir! du är nästan master of mugglis!
♆ 8 jul, 2012 20:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Hur ska prinsessan fira detta då?
8 jul, 2012 20:36 |
|
Lordlollo
Elev |
jag vet! vi kan har ett party! här!!
♆ 8 jul, 2012 20:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen