Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Hp Luna Tack!
28 jul, 2012 13:40 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: No, no, no, DU ÄR AWESOME! ♥ Naw, tack ♥ Nu avslutar jag denna "diskussion" med ett hjärta som betyder att jag älskar dig och att du är bäst ♥
28 jul, 2012 17:56 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Dagens kramar går till:
♥ Matilda weasley- Jag älskar dig som människa och mugglis finns inte utan diiig! ♥ Janelle Voldermort- Jag kan berätta precis allt för dig! Jag vet att de här inlägget kanske hör hemma i komplimang-tråden. Men när jag hade kramat de här fina mugglisarna ville jag säga nåt snällt om de ♥ ![]() ![]()
29 jul, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
29 jul, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte ge dig flera tummar!
29 jul, 2012 10:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte ge dig flera tummar! Spelar ingen roll. Det är tanken som räknas 29 jul, 2012 10:46 |
|
MizzNina
Elev |
Cara Riddle
För hon är den hon är. Den mest underbara, fantastiska, fina, smarta bästaste Caran. ♥ Och för att kramar är den bästa medicinen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jul, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Hon är helt otrolig! Hon är snäll och sjukt awesome! Älskar dig Alice ♥ 29 jul, 2012 10:53 |
|
VattenBlå
Elev |
29 jul, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Åh. Tack, VattenBlå
29 jul, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen