Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Ibland vill ja bara strypa dig
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 15 jul, 2013 21:22 |
|
Thilda
Elev |
Jag kanske typ gillar dig.
15 jul, 2013 21:24 |
|
Elley
Elev |
Jag må va flickan med knottrigt ansikte, utåtstående tänder och stort och frissigt hår. Jag må va hon som är osäker och aldrig kommer tro på att någon faktiskt kan tycka om något med mig. Särskilt inte någon som du. Du gör mig livrädd. Rent utav skräckslagen. Men samtidigt så lycklig. Just nu kanske det känns så för dig med, kanske tror du att jag kan göra dig lycklig. Men du har fel, jag är inte vacker och charmig som andra tjejer. Så ingenting kommer funka och kanske är det bäst att du inser det redan nu innan vi blir för intrasslade i allt. Den fulaste flickan i världen.
http://nouw.com/ellenfelixson/
15 jul, 2013 21:35 |
|
Dramione99
Elev |
Kopierat? Vad får dig att tro detta? Trodde du inte att jag kunde utvecklas jag med eller?
27 jul, 2013 20:03 |
|
Borttagen
|
Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar.
28 jul, 2013 18:10 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Alla personer är inte lik rika som du! Nej jag har ingen iphone! Många har ingen sådan!
Ps. Kan du vara tyst för en gångs skull?
28 jul, 2013 18:24 |
|
Vasilisa
Elev |
Jag har gillat dig i över ett år nu... Men du märker inget... Jag undrar om du gillar mig på samma sätt som jag gillar dig, och inte som jag älskar dig som "bror"
'Hogwarts, Hogwarts, Hoggy Warty Hogwarts!' ⭐️Ravenclaw forever!⭐️ 28 jul, 2013 18:35 |
|
YES
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Nej men nu blev jag ledsen. Du förtjänar verkligen inte att få höra något sådant! Whatever
28 jul, 2013 18:54 |
|
AlbusPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Hur är det Molly? Även om jag inte känner dig irl så tycker jag om dig på Mugglis, och massa andra här gör också det.
En Romans I Grått ~ Drarry
28 jul, 2013 19:06 |
|
Fred and George
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet du hur ledsen jag blev av din kommentar? Den sårade i hela mig, och nu börjar jag tänka självmorstankar. Nej, Molly!!!!!!! Du får inte tänka sånna tankar!!!!! Du är en BRA person Molly!!! Och jag vet att nästan varenda person som någonsin skickat en uggla till dig, gillar dig från början till slutet!!!! Det som stod i den kommentaren, det ska du inte läsa. Ingen här ska läsa den, om den kan såra den. Jag ville bara säga det, / George Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 28 jul, 2013 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen