J.K Rowling's hemlighet
Forum > Fanfiction > J.K Rowling's hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Känn dig bevakad. Jag älskar den!!!!
Har absolut ingen konstruktiv kritik, för du skriver fantastiskt bra. Nu är jag nyfiken. 21 nov, 2011 21:13 |
|
Ultramannen
Elev |
NEJ!!! Varje gång jag ser att nån har skrivit tänker jag, YEEEES ett nytt avsnitt! men nej inte nu heller......
skiv meeeeeeeeer! ' There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
22 nov, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ultramannen: NEJ!!! Varje gång jag ser att nån har skrivit tänker jag, YEEEES ett nytt avsnitt! men nej inte nu heller...... skiv meeeeeeeeer! ' jag gjorde precis samma misstag som dig nu! 22 nov, 2011 15:42 |
|
Ultramannen
Elev |
Jepp det e sorligt..... Gjorde det med din kommentar
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
22 nov, 2011 15:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
22 nov, 2011 15:52 |
|
vevve_puff
Elev |
jag vill att det ska komma mer den är ju såååååå braa
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 nov, 2011 15:54 |
|
Victoire Weasly
Elev |
22 nov, 2011 16:00 |
|
Ultramannen
Elev |
AAAAAAAAAAA!!!!! det hände igen
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
22 nov, 2011 16:00 |
|
Victoire Weasly
Elev |
22 nov, 2011 16:01 |
|
Ultramannen
Elev |
Ja, det händer varje gång! (nu också) det går kanske att fiksa...... SKRIV HELA TIDEN Fridz! snääääälla (kattminen)
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
22 nov, 2011 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen