Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Okej, nu kommer alla säga att jag är för ung blablabla att ungarna är bortskämda nuförtiden men jag har faktiskt en Iphone 3G.
Jag skrev bara "ny mobil, gärna touch, många spel" på min önskelista. ![]()
8 jul, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Har ingen =( Men kommer få en iphone 4 nästa år!!
8 jul, 2012 12:24 |
|
Borttagen
|
Jag har en iPhone 4 (önskar bara att jag hade ett HP-skal till den)
8 jul, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Jag vill också ha en sån,tror att jag kan fixa en med pappas rabbat (han jobbar på Sony) 8 jul, 2012 13:40 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2012 13:46 |
|
evut
Elev |
iPhone 4s i vit.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
8 jul, 2012 14:33 |
|
MissLollo
Elev |
8 jul, 2012 14:35 |
|
Sara.Potter
Elev |
I Phone 4s
Den är bra Typ är inne på internet med den “Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
8 jul, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
En dålig Sony Ericson för att jag är inte bortskämd
8 jul, 2012 15:30 |
|
Sara.Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill också ha en sån,tror att jag kan fixa en med pappas rabbat (han jobbar på Sony) Dem är inte bra hade sån innan.... Den dampade typ hela tiden “Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
8 jul, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen