Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Pigilinis: Vad tycker ni är det bästa med luna lovegood? Jag tycker det bästa är att hon är glad och rolig! (Och anorlunda!!!!!) I ♥ Hon vågar vara säg själv och "släppa" loss
7 maj, 2012 20:14 |
|
harry puck
Elev |
Hon är het
Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 8 maj, 2012 10:01 |
|
Fredrick
Elev |
att dom är så snälla mot henne fasten att hon har sin sjukdom (mycket dum i huvudet och ett annat syndrom, det har JK nämnt i en intervju).
jag tycker att dom borde mobba henne mer. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 maj, 2012 12:25 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Fredrick: att dom är så snälla mot henne fasten att hon har sin sjukdom (mycket dum i huvudet och ett annat syndrom, det har JK nämnt i en intervju). jag tycker att dom borde mobba henne mer. Syndrom, vad menar du? Så du tycker det är okej att mobba...någon? O.o
8 maj, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av harry puck: Hon är het HAHAHA Jag tycker det bästa med är att hon vågar vara sig själv.Go Luna! 8 maj, 2012 13:29 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Fredrick: att dom är så snälla mot henne fasten att hon har sin sjukdom (mycket dum i huvudet och ett annat syndrom, det har JK nämnt i en intervju). jag tycker att dom borde mobba henne mer. Syndrom, vad menar du? Så du tycker det är okej att mobba...någon? O.o okej att mobba någon som har det som hon har, ja. något "normal" nej. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 maj, 2012 13:57 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Fredrick: att dom är så snälla mot henne fasten att hon har sin sjukdom (mycket dum i huvudet och ett annat syndrom, det har JK nämnt i en intervju). jag tycker att dom borde mobba henne mer. Syndrom, vad menar du? Så du tycker det är okej att mobba...någon? O.o okej att mobba någon som har det som hon har, ja. något "normal" nej. Så du tycker att det är okej att mobba någon enda människa på grund av olika saker (spec sådant de själva inte kan rå för) ? Otroligt, jag vill tro att du skojar. Inte för att jag förstår varför man skulle skämta om sånt här.
8 maj, 2012 14:14 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Fredrick: att dom är så snälla mot henne fasten att hon har sin sjukdom (mycket dum i huvudet och ett annat syndrom, det har JK nämnt i en intervju). jag tycker att dom borde mobba henne mer. Syndrom, vad menar du? Så du tycker det är okej att mobba...någon? O.o okej att mobba någon som har det som hon har, ja. något "normal" nej. Så du tycker att det är okej att mobba någon enda människa på grund av olika saker (spec sådant de själva inte kan rå för) ? Otroligt, jag vill tro att du skojar. Inte för att jag förstår varför man skulle skämta om sånt här. jag skojjar inte. jag är på fullt allvar. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 maj, 2012 15:15 |
|
harry puck
Elev |
Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba
Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 8 maj, 2012 15:17 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 maj, 2012 15:19 |
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen