om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
vinne dolder
Elev |
Fred
Join The Dark Side ♆ 1 jan, 2012 10:02 |
|
Borttagen
|
Ginny eller typ nån ond bara för skojs skull ;D
1 jan, 2012 12:01 |
|
emmy-00
Elev |
Hermione
1 jan, 2012 12:59 |
|
9te
Elev |
1 jan, 2012 13:14 |
|
SaraKreuger
Elev |
Jag skulle vilja vara Hermione eller Ginny
1 jan, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
McGonagall ♥
1 jan, 2012 13:24 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Jag liknar nog mest Hermione, fast jag är nog mest som Luna. Det går bra med nån i Weasley familjen också
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 1 jan, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Nymphadora Tonks skulle vara coolt
1 jan, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Ginny Weasley!! Hon är min favorit och liknar mig lite i personligheten.....
3 jan, 2012 19:52 |
|
Maa
Elev |
Jag hade flyttat in i Weasleyfamiljen som mig själv.
Men om jag var tvungen att ta över någons kropp - Nifflaren Lee Jordan släpper in på Umbridge's kontor i femte boken. Eller möjligtvis Vingfåle. "Weasley is our king." 3 jan, 2012 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen