Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mellanrum
Elev |
16 okt, 2011 09:17 |
|
juliajedward
Elev |
Chokladpolkan är min favorit. Jag tror jag ska gå och ta en ur skafferiet
Diggeli ding ding ding här glider JULIA in 16 okt, 2011 10:40 |
|
StrangePeople
Elev |
ärligt talat är det nog vanlig mjölkchoklad, möjligtvis apelsinkrokant ^^
du finns här tills vi väljer att lämna dig. 16 okt, 2011 10:53 |
|
Cyachi
Elev |
Gissa vem som har kvarbliven lördagschoklad i kylskåpsdörren hihihihi. ♥
16 okt, 2011 10:59 |
|
Salazar1
Elev |
^ You!
Smakade.....fruit and nuts och den är den nya favvon. Slytherin Pride 16 okt, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: After Eight och Marianne-lösgodisvarianten var mina favoriter när jag var liten. hehe... alla undrade varför after eighten altid tog slut så fort. eeeeeh >8D Aha! So you're the Chocolate Monster. Du är omtalad här i trakterna. Den 18 november 1997 blev en hel After Eight-ask tömd på sitt innehåll. De spröda, mintiga samt deliciösa chokladbitarna lyste med sin frånvaro på köksbordet denna mörka afton. Detta skapade stor uppståndelse hos familjen Andersson. Barnen grät och föräldrarna var helt bestörta. Jag är här för att få frågor. Vart hädan befann du dig den 18 november 1997? (HAHA, you sooo don't need to answer this question! 8D) Skrivet av expelliarmus: Marabou har ju inte bara dom "klassiska" chokladkakorna, dom har ju annat också! Så här kommer några andra favoriter; ![]() ![]() ![]() Okej, det känns som att jag har levt i en grotta i hela mitt liv. Mitt namn är Gollum; angenämt! Så många chokladsorter här som jag inte har lagt märke till! Tål dock inte jordnötter. Säg mig: är M&M och Snickers något jag verkligen har missat? För övrigt så knaprar jag på lite Geisha just nu för tillfället. Dock har jag tröttnat något på denna choklad, detsamma gäller Daim. Så går det när man överkonsumerar en och samma produkt under en lång period. Synd, faktiskt. :c 16 okt, 2011 14:20 |
|
expelliarmus
Elev |
^ M&M är inte gott tycker jag, eller jo, det är gott, men inte hurra vad gott! Snickers är underbart, bland det bästa som finns.
16 okt, 2011 14:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Snickers är underbart, bland det bästa som finns. ![]() Jag brukade vara allergisk mot mandel också, men den allergin är poof, försvunnen! Man får hoppas på att jordnötsallergin försvinner, den också. Åh, har så länge suktat efter Snickers. Nåväl, nåväl, s'okay..... I can't live, if living is without you. I can't liiiiiiive... ♩♪♫♬ ![]() 16 okt, 2011 15:16 |
|
Nattis00
Elev |
Mjölkchoklad!
_______________________ Ron is in my ♥ 16 okt, 2011 15:18 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
16 okt, 2011 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen