Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
...frusit om öronen
12 okt, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
Bakat chokladbollar med flytande margarin.
Smart? Kan jag inte påstå Sen har jag och min kompis - som jag också bakade med - kollat på Twillight. Det kanske inte passar så bra in här men . . . Harry Potter Forever ♥ 14 okt, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
Idag har jag (och resten av min klass) sålt fika på vid tre olika affärer(vi var i grupper, olika tider och så). Jag stog sista tiden på ett ställe, och vi fick slutsålt. Vi håller på att spara pengar till en klassresa nästa år.
14 okt, 2011 18:37 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2011 18:38 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Suttit på mitt sovrumsgolv med GinnyOlivia och MrHufflepuff och spelat gitarr och grillat mashmallows över ljus. Trevligt. ♥
14 okt, 2011 18:51 |
|
Thilda
Elev |
Vi fick vårt SO-prov flyttat
14 okt, 2011 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen