1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Blaire
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Pixie: "Det är klart att det händer inne i huvudet på dig, Harry, men varför i all världen skulle det betyda att det inte är verkligt?" ~ Albus Dumbledore Ja, Dumbedore är smart. Oh yes! Blaire, det bevisar ALLT. Dumbledore sa det = det är sant = Hogwarts existerar. PUNKT SLUT Om allt händer i huvudet , hur kan man gå på lektioner?. Om allt händer i din hjärna , hur kan man ta , känna och lukta på saker?, Det skapar bara en fake vision och därför existera det inte för allt händer i din hjärna. Din hjärna in bildar dig typ O_o HAHA! , Nu låter jag som en haters. Fy på mig.
Heter Rainholly9 i pottermore
1 sep, 2011 20:30 |
|
Katla
Elev |
Varje gång jag dricker ett glas vatten i mitt kök kommer jag tänka på att jag just nu kunde ha druckit ett glas kall pumpasaft i Stora Salen...
♏︎ 1 sep, 2011 20:34 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Blaire: Calm down guys Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Pixie: "Det är klart att det händer inne i huvudet på dig, Harry, men varför i all världen skulle det betyda att det inte är verkligt?" ~ Albus Dumbledore Ja, Dumbedore är smart. Oh yes! Blaire, det bevisar ALLT. Dumbledore sa det = det är sant = Hogwarts existerar. PUNKT SLUT Om allt händer i huvudet , hur kan man gå på lektioner?. Om allt händer i din hjärna , hur kan man ta , känna och lukta på saker?, Det skapar bara en fake vision och därför existera det inte för allt händer i din hjärna. Din hjärna in bildar dig typ O_o HAHA! , Nu låter jag som en haters. Fy på mig. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 20:44 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Blaire: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Pixie: "Det är klart att det händer inne i huvudet på dig, Harry, men varför i all världen skulle det betyda att det inte är verkligt?" ~ Albus Dumbledore Ja, Dumbedore är smart. Oh yes! Blaire, det bevisar ALLT. Dumbledore sa det = det är sant = Hogwarts existerar. PUNKT SLUT Om allt händer i huvudet , hur kan man gå på lektioner?. Om allt händer i din hjärna , hur kan man ta , känna och lukta på saker?, Det skapar bara en fake vision och därför existera det inte för allt händer i din hjärna. Din hjärna in bildar dig typ O_o HAHA! , Nu låter jag som en haters. Fy på mig. Eh, det betyder att det händer i huvudet på alla oss fans och därför är det verkligt Puff, same here </3 ![]()
1 sep, 2011 21:08 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Danzi: Skrivet av Cinnamonagouti: Haha asså jag vet inte riktigt när tåget når fram till Hogwarts. Fel av mig.... Skrivet av Danzi: Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskaprum och flummar med kompisarna. Både jag coh dom är super glada över att få vara tillbaka på Hogwarts! Vilken tåg tog du? Haha, vet inte heller exakt när, men det brukar ju vara mörkt när de kommer fram och de äter ju middag direkt så det borde ju ta en bra stund :-) Nu sitter jag i alla fall i sällskapsrummet med mina ravenkompisar och snackar ♥ Vilka fler är 4:e-årselever i Ravenclaw här? :-D Severus10: Det finns något som kallas fantasi, du vet. Det betyder att man låtstas. Jag tror att alla här faktiskt är medvetna om att de inte sitter på någon Hogwartsexpress, men vad är det för fel med att ha lite fantasi? Och till er andra, främst Pixie, som skriver att man inte är ett äkta fan om man inte tror på Hogwarts och att det visst finns och bla bla bla, tänk på att folk har olika uppfattningar om saker. Jag tror inte en sekund på att Hogwarts och Harry Potter finns på riktigt (även om jag skulle vilja att det gjorde det), är jag inget riktigt HP-fan nu då...? -.- All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 1 sep, 2011 21:45
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 1 kl. 21:54
|
|
Episkey
Elev |
Första dagen på fjärde året var inte så dum
1 sep, 2011 21:50 |
|
Danzi
Elev |
1 sep, 2011 21:54 |
|
EMELESEL
Elev |
Yey! I år får jag åka till Hogsmeade!
2 sep, 2011 11:03 |
|
Danzi
Elev |
2 sep, 2011 11:29 |
|
Borttagen
|
Början på mitt första år har varit awzome!
Skulle egentligen börjat förra året men fyller år i november, så jag blir som Hermione, lite smartare än alla andra x) 2 sep, 2011 11:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen