Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Proud to be short :)

Forum > Off Topic > Proud to be short :)

1 2 3 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Salazar1
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag gillar inte att vara kort -.- En av anledningarna är ju att alla tror att jag är yngre än vad jag egentligen är -.- Så jäkla irriterande.
Tycker som du, fast tvärt om!!

Slytherin Pride

9 nov, 2011 16:18

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag gillar inte att vara kort -.- En av anledningarna är ju att alla tror att jag är yngre än vad jag egentligen är -.- Så jäkla irriterande.

Hahaha jättemånga tycker jag ser äldre ut, även fast jag är kort, beroende på mina former och ansikte. Eh.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

9 nov, 2011 16:57

Borttagen

Avatar


För några år sedan (jag var typ 10) var jag och min lillebror och badade på en camping. Vi blev kompisar med ett syskonpar, och när de frågade hur gamla vi var så trodde de att jag var yngst! Och det är ändå två år mellan mig och min bror. Det var under en period då jag var typ lika lång som honom. Men nu har jag växt ifrån honom, men är fortfarande ganska kort...

9 nov, 2011 17:08

1 2 3 ... 13 14 15

Forum > Off Topic > Proud to be short :)

Du får inte svara på den här tråden.