F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Adina: Skrivet av Wingardium Leviosa: Ta ett ställe som verkligen alla hittar till/känner till. Inte "en stenbänk" eller "där bussarna står". Ni hade lika gärna kunnat säga "vid det där grässtrået, ni vet". Samma sak för en som inte kan Malmö. D: MENMENMEN... Det är inte vilken stenbänk som helst, det här är ju Luckan!! Luckan med stort L!! Kejrå, men vi lyckades missa den ändå. :c Och nu när jag tänker på det, så sa ni bara "stor sten". e___e
5 okt, 2011 18:33 |
|
Minidjuret
Elev |
Hehehhe, detta är inte lätt xD
5 okt, 2011 18:34 |
|
Elin@
Elev |
Men vad tycker alla?
Ska vi vara vanliga elever eller karaktärer? Alla verkar tycka olika :c Och vi kan väl göra som förra gången (när vi var i Lund)? 5 okt, 2011 18:35 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag tycker vi ska vara elver, karaktärer blir rörigt och vissa "liknar" kanske inte någon och vissa kanske blir samma S:
Om vi skulle vara karaktärer skulle jag nog bli Hermione, pga mitt hår xD, men jag kan inte klä ut mig till henne eftersom jag har hufflepuff kappa xD Elver är lättast 5 okt, 2011 18:45 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Jag tycker vi ska vara elver, karaktärer blir rörigt och vissa "liknar" kanske inte någon och vissa kanske blir samma S: Om vi skulle vara karaktärer skulle jag nog bli Hermione, pga mitt hår xD, men jag kan inte klä ut mig till henne eftersom jag har hufflepuff kappa xD Elver är lättast Du skrev elver. 8D Men jag tycker också att vi ska vara elever, det blir lättare... Och som du sa så vill man kanske helt vara en person i sitt egna elevhem. Vilka ska vi vara då? Om vi vill vara tjejer finns det bara tre stycken som man vet vilka det är... 5 okt, 2011 18:48 |
|
Minidjuret
Elev |
Yeey! Vi klär ut oss till älver! 8D
Nejmen, jag är förvirrad S: Ska vi klä ut oss till karaktärer från filmerna/böckerna eller bara låtsas vara elver? 5 okt, 2011 18:50 |
|
Elin@
Elev |
Jag vet inte! :<
De andra får säga vad de tycker, också! 5 okt, 2011 18:51 |
|
Minidjuret
Elev |
Ja, bra idé xD Varför kom inte jag på den?
5 okt, 2011 18:53 |
|
Elin@
Elev |
För att det var min tur att vara awesome
5 okt, 2011 18:54 |
|
Minidjuret
Elev |
D: Jag vill ju vara awesome.
5 okt, 2011 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen