Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 14 15 16 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Skrivet av Adina:
Skrivet av Wingardium Leviosa:
Ta ett ställe som verkligen alla hittar till/känner till. Inte "en stenbänk" eller "där bussarna står". Ni hade lika gärna kunnat säga "vid det där grässtrået, ni vet". Samma sak för en som inte kan Malmö. D:


MENMENMEN... Det är inte vilken stenbänk som helst, det här är ju Luckan!! Luckan med stort L!!


Kejrå, men vi lyckades missa den ändå. :c
Och nu när jag tänker på det, så sa ni bara "stor sten". e___e

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

5 okt, 2011 18:33

Minidjuret
Elev

Avatar


Hehehhe, detta är inte lätt xD

5 okt, 2011 18:34

Elin@
Elev

Avatar


Men vad tycker alla?
Ska vi vara vanliga elever eller karaktärer? Alla verkar tycka olika :c

Och vi kan väl göra som förra gången (när vi var i Lund)?

5 okt, 2011 18:35

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag tycker vi ska vara elver, karaktärer blir rörigt och vissa "liknar" kanske inte någon och vissa kanske blir samma S:

Om vi skulle vara karaktärer skulle jag nog bli Hermione, pga mitt hår xD, men jag kan inte klä ut mig till henne eftersom jag har hufflepuff kappa xD Elver är lättast

5 okt, 2011 18:45

Elin@
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Jag tycker vi ska vara elver, karaktärer blir rörigt och vissa "liknar" kanske inte någon och vissa kanske blir samma S:

Om vi skulle vara karaktärer skulle jag nog bli Hermione, pga mitt hår xD, men jag kan inte klä ut mig till henne eftersom jag har hufflepuff kappa xD Elver är lättast

Du skrev elver. 8D

Men jag tycker också att vi ska vara elever, det blir lättare... Och som du sa så vill man kanske helt vara en person i sitt egna elevhem.
Vilka ska vi vara då? Om vi vill vara tjejer finns det bara tre stycken som man vet vilka det är...

5 okt, 2011 18:48

Minidjuret
Elev

Avatar


Yeey! Vi klär ut oss till älver! 8D

Nejmen, jag är förvirrad S: Ska vi klä ut oss till karaktärer från filmerna/böckerna eller bara låtsas vara elver?

5 okt, 2011 18:50

Elin@
Elev

Avatar


Jag vet inte! :<
De andra får säga vad de tycker, också!

5 okt, 2011 18:51

Minidjuret
Elev

Avatar


Ja, bra idé xD Varför kom inte jag på den?

5 okt, 2011 18:53

Elin@
Elev

Avatar


För att det var min tur att vara awesome

5 okt, 2011 18:54

Minidjuret
Elev

Avatar


D: Jag vill ju vara awesome.

5 okt, 2011 19:03

1 2 3 ... 14 15 16 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.