SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Youknoowme
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Youknoowme: Skrivet av Borttagen: Men ni blev nog lediga tidigare. '-' Jag börjar på måndag, den 22:e, och blev ledig den 17:e juni. e_e Aha, + att vi har 4 veckors jullov ;D ... Du förstörde min dag. :c *sadface* Ledsen. ._. :p ![]()
20 aug, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ. Är jag konstig om jag längtar tills jag får läxor och uppsatser att skriva? Hahah
20 aug, 2011 15:25 |
|
Youknoowme
Elev |
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ. Är jag konstig om jag längtar tills jag får läxor och uppsatser att skriva? Hahah Aa lite ![]()
20 aug, 2011 15:28 |
|
Borttagen
|
Jag längtar lite till skolan, bara att jag får träffa vännerna och att börja i en ny klass
20 aug, 2011 15:30 |
|
Youknoowme
Elev |
20 aug, 2011 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Youknoowme: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ. Är jag konstig om jag längtar tills jag får läxor och uppsatser att skriva? Hahah Aa lite Haha, får leva med det då :] 20 aug, 2011 15:32 |
|
Youknoowme
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Youknoowme: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ. Är jag konstig om jag längtar tills jag får läxor och uppsatser att skriva? Hahah Aa lite Haha, får leva med det då :] Hahhahha det är alltid bra att vara lite konstig ;D ![]()
20 aug, 2011 15:39 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av mican00: usch! längtar inte till att börja skolan! det är inte för att jag har något emot själva skolan utan för alla idioter som tror att dom är coola när dom mobbar andra! (som mig) Hälsa dem ifrån mig! Med en stor snyting och orden "shit vad du är ful!" du är gullig du! Nej men seriöst, I've been there, så om du vill ha stöd eller vill prata med någon nån gång så finns jag gärna till hands
20 aug, 2011 15:54 |
|
Borttagen
|
TVÅ DAGAR KVAR NU
21 aug, 2011 11:51 |
|
melindaa
Elev |
en dag kvar tills jag ska gå med skolan på cirkus.. -.-
hur jäkla tråkigt som helst! vill sova istället. Hatar att jag måste vakna upp klockan 6 .
21 aug, 2011 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen