Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sämsta filmen enligt er?

Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?

1 2 3 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Alice...
Elev

Avatar


Själv tycker jag nog att 3:an är "sämst"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

4 jan, 2012 16:56

pettit
Elev

Avatar


själv säger jag fyran men det är nog för att jag hade nog lite för stora förväntingar efter att ha läst boken

you built up a world of magic because your real life was tragic //paramore

5 jan, 2012 09:53

Carneol
Elev

Avatar


Fången från Azkaban - Eftersom det händer samma sak 3 ggr i filmen (när de åker tillbaka i tiden) har bara sett den 4 ggr men är redan uttjatad. De andra kan jag kolla på hur många gånger som helst!

5 jan, 2012 11:05

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av pettit:
själv säger jag fyran men det är nog för att jag hade nog lite för stora förväntingar efter att ha läst boken
Skrivet av pettit:


Jag håller med...=)

"Hm, you must be a Weasley"

5 jan, 2012 11:08

Långstrumpa
Elev

Avatar


svårt att säga vilken harry potter-film som är sämst... men annars tycker jag nog att Down with love är sämst! trodde att den skulle vara bra

5 jan, 2012 11:12

1 2 3 ... 13 14 15

Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?

Du får inte svara på den här tråden.