Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
4 jan, 2012 16:56 |
|
pettit
Elev |
själv säger jag fyran men det är nog för att jag hade nog lite för stora förväntingar efter att ha läst boken
you built up a world of magic because your real life was tragic //paramore 5 jan, 2012 09:53 |
|
Carneol
Elev |
Fången från Azkaban - Eftersom det händer samma sak 3 ggr i filmen (när de åker tillbaka i tiden) har bara sett den 4 ggr men är redan uttjatad. De andra kan jag kolla på hur många gånger som helst!
5 jan, 2012 11:05 |
|
Dilly Weasley
Elev |
|
|
Långstrumpa
Elev |
svårt att säga vilken harry potter-film som är sämst... men annars tycker jag nog att Down with love är sämst! trodde att den skulle vara bra
5 jan, 2012 11:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen