Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
paulinaborg
Elev |
Harry
"I've always wanted to use that spell!" 9 aug, 2011 18:46 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Håller med..., tycker han är SKITSNYGG, hehe
We never go out of style <3 10 aug, 2011 18:40 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
10 aug, 2011 22:35 |
|
sev
Elev |
asså sjukt svårt att välja mellan hermione och ginny, älskar båda två men svårt å välja!
10 aug, 2011 22:44 |
|
Irah
Elev |
10 aug, 2011 23:23 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Neville e oxå söööt♥
We never go out of style <3 11 aug, 2011 10:23 |
|
Borttagen
|
George så klart
11 aug, 2011 10:40 |
|
Borttagen
|
Draco ♥
Sirius ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! 11 aug, 2011 10:44 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Förlåt, jah kanske låter dum, men vad är det för skillnad på Fred och George (Om båda hade levt)?? Jag såg på en film typ igår och då märkte jag ingen skillnad...
We never go out of style <3 11 aug, 2011 11:13 |
|
Elley
Elev |
11 aug, 2011 11:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen