Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
jag gillar dom mycket på engelska
23 okt, 2011 19:21 |
|
jojjo_9511
Elev |
Jag var ju hos ett par kompisar till mig, eller till familjen. Och dom har en åttaåring som inte hinner läsa texterna, men jag fick nästan utbrott av att kolla på den på svenska, jag stod lixom inte ut!!!
16 jan, 2012 22:26 |
|
juliaweasly
Elev |
Det är totalt omöjligt att se på!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
16 jan, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Jag total vägrar att se på svenska. Vissa ord blir helt... konstigt. Så nej, jag tittar inte på HP med svenskt tal, jag håller mig till engelskt tal med svensk text.
17 jan, 2012 00:43 |
|
prongs
Elev |
asså det är så GRYMT fult med dubbat!! alltid original ska det var liksom. typ annars får det vara! man vill ju höra originalrösterna... å så rör sig munnarna helt olika än vad de säger... USCH! hp på engelska, annars får de va'!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 17 jan, 2012 00:55 |
|
Pumpkin99
Elev |
17 jan, 2012 07:50 |
|
Borttagen
|
Jag hatar dubbat. Mitt nyårslöfte är till och med att inte titta på dubbat NÅN gång. Det kanske låter lätt, men då vet ni inte att jag har en lillasyster som inte hinner läsa texten, och en kompis (som jag brukar kolla på HP med rätt ofta) som har dyslexi och inte heller hinner '-' Plus att ingen av dem klarar att se en hel film på engelska.
Så hittills i år har jag fått min lillasyster att kolla på engelska med mig, eftersom hon kan filmerna utantill, och jag och min kompis har bara kollat på Halvblodsprinsen och Dödsrelikerna 1&2, eftersom de är de enda som faktiskt inte GÅR att ha dubbat på. Jag håller verkligen med, de svenska rösterna är inte bra, inte bra... 17 jan, 2012 11:02 |
|
Train
Elev |
17 jan, 2012 11:09 |
|
Långstrumpa
Elev |
går inte att se dom och om man gör det så blir det en komedi!
17 jan, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Klarar inte av dubbningar överhuvudtaget längre :s
17 jan, 2012 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen