Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Julia(Fred)Weasley: hihi den e asbra! har läst den förut! vilken e din favorit av böckerna? Mine: va synd D: hhihi ni finns på min profil yeah♥ Min är 7an :] 6 aug, 2011 00:26 |
|
JuliaE
Elev |
Julia(George)Weasley: Om jag ska ara ärlig så är det första HP boken jag läser ;D Började med den filmen jag tyckte var bäst innan jag sett del 2 på dödrelikerna på bio xD
Men om ni undrade vrf jag tog den 4 boken först så var det för jag ville se om jag tyckte den boken var bra och så ville jag ha nåt tjockare att läsa än den första skulle gått fär fort men ska köpa den första sen mine: aww... synd D: Men hör ni vet ni en sak xD! Nu ska jag faktiskt sova xD!!
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
6 aug, 2011 00:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 6 kl. 00:28
|
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Julia(Fred)Weasley: hihi den e asbra! har läst den förut! vilken e din favorit av böckerna? Mine: va synd D: hhihi ni finns på min profil yeah♥ Min är 7an :] de va läänge sen jag läste den! ska läsa om när jag läst ut fyran! ♥ ____________________________________ Julia(Fred)Weasley aha böckerna e helt underbara! 100 ggr bättre öän filmerna! ♥ 6 aug, 2011 00:27 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Julia(George)Weasley: Om jag ska ara ärlig så är det första HP boken jag läser ;D Började med den filmen jag tyckte var bäst innan jag sett del 2 på dödrelikerna på bio xD Men om ni undrade vrf jag tog den 4 boken först så var det för jag ville se om jag tyckte den boken var bra och så ville jag ha nåt tjockare att läsa än den första skulle gått fär fort men ska köpa den första sen mine: aww... synd D: Men hör ni vet ni en sak xD! Nu ska jag faktiskt sova xD!! Jag började med trean :] 6 aug, 2011 00:29 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Julia(Fred)Weasley: hihi den e asbra! har läst den förut! vilken e din favorit av böckerna? Mine: va synd D: hhihi ni finns på min profil yeah♥ Min är 7an :] de va läänge sen jag läste den! ska läsa om när jag läst ut fyran! ♥ ____________________________________ Julia(Fred)Weasley aha böckerna e helt underbara! 100 ggr bättre öän filmerna! ♥ aa märkte det på första kapitlet typ ;D Eftersom det är så mycket mer detaljer Mine: Hahah vi 3 e faktiskt sjukt lika varandra mine och Julia(George)Weasley: Men godnatt igen xD ^^
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
6 aug, 2011 00:30 |
|
Borttagen
|
Julia(Fred)Weasley, godnatt!
dröm om din Fred nu! ♥ 6 aug, 2011 00:31 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Julia(Fred)Weasley: hihi den e asbra! har läst den förut! vilken e din favorit av böckerna? Mine: va synd D: hhihi ni finns på min profil yeah♥ Min är 7an :] de va läänge sen jag läste den! ska läsa om när jag läst ut fyran! ♥ ____________________________________ Julia(Fred)Weasley aha böckerna e helt underbara! 100 ggr bättre öän filmerna! ♥ aa märkte det på första kapitlet typ ;D Eftersom det är så mycket mer detaljer Mine: Hahah vi 3 e faktiskt sjukt lika varandra mine och Julia(George)Weasley: Men godnatt igen xD ^^ Godnatt sovsött och hare gött :] 6 aug, 2011 00:31 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Julia(Fred)Weasley, godnatt! dröm om din Fred nu! ♥ Det ska jag mine: God natt och dsm eller vad man säger
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
6 aug, 2011 00:31 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Julia(Fred)Weasley, godnatt! dröm om din Fred nu! ♥ Det ska jag mine: God natt och dsm eller vad man säger tackartackar 6 aug, 2011 00:32 |
|
:WP:
Elev |
meer!
6 aug, 2011 07:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen