Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmilySwann
Elev |
25 jul, 2011 15:17 |
|
LenPotter
Elev |
25 jul, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
Håller med!!
25 jul, 2011 16:05 |
|
Borttagen
|
Mer
25 jul, 2011 16:07 |
|
Stranger
Elev |
Mer aww.. DRACO
25 jul, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Kapitel 26
Dracos synvinkel Draco fick genomlida mycket pina från sina klasskamrater, för att han hade räddat Harrys liv och att han öppet hade kommit ut med att han var bög. Nu när mörkrets herre viste att han hade en relation med Harry Potter, var der ingen idé att hålla det hemligt. Harrys Hermiones, Dracos och Rons synvinkel Harry lutade sig mot trädet nere vid sjön det var riktigt varmt och behagligt ute, det var snart sommarlov. Harry var livrädd att han efter sommaren aldrig mer skulle få se Draco igen, vem viste vad som skulle kunna ske under dom 2 månaderna som dom skulle vara ifrån varandra. - Kom igen Harry, Voldermort litar på Draco, jag tror han aldrig skulle tänka sig döda Draco eller liknande. Sa Hermione och kollade lugnande på honom. - Jag håller med Hermione. Sa Ron och kollade på honom, och sedan ut över sjön - Du-Vet-Vem skulle nog ha dödat både dig och Draco där i Hogsmade i vintras om han inte hade någon nytta av honom. Harry kollade på dom båda, han hoppades dom verkligen hade rätt han ville se Draco när dom kom tillbaka till hösten. - Weasley har rätt Harry, mörkrets herre behöver mig till viktiga saker. Alla hoppade till, ingen hade sett när Draco kom ner till dom. - Tror du verkligen att du kommer tillbak till hösten? Sa Harry och reste sig upp och gick fram till Draco - Jag vet att jag kommer tillbaka till hösten Harry jag lovar. Sa han och la sin hand mot Harrys kind, och kollade in i hans ögon. - Det är dig jag är orolig för, mörkrets herre är ondare än ondast efter det här med dig och mig. Harry kollade på Draco och sedan ner i marken. - Glöm inte att jag älskar dig Draco 25 jul, 2011 22:30 |
|
mellanrum
Elev |
25 jul, 2011 22:32 |
|
Stranger
Elev |
DRARRY ♥
25 jul, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
Drarry låter roligt XD
25 jul, 2011 22:51 |
|
EmilySwann
Elev |
25 jul, 2011 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen