Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 23:55 |
|
Chriszy
Elev |
Någon som kommer ihåg programmet "mormors vind" eller något liknande?
Vet inte varför men jag var LIVRÄDD för det.. Min syssling och hennes familj bodde hos hennes mormor en sommar när mormorn och morfarn var på semester och så var jag där och hälsade på och sov över och min syssling lurade mig att det var på deras vind som programmet var inspelat. Jag vågade knappt gå förbi vindsdörren så rädd som jag var xD I solemnly swear that I am up to no good. 6 jul, 2011 01:12 |
|
Borttagen
|
Menar du mormors magiska vind? :O
6 jul, 2011 01:13 |
|
Chriszy
Elev |
antagligen :p
I solemnly swear that I am up to no good. 6 jul, 2011 01:42 |
|
Borttagen
|
hur bra som helst ju!
6 jul, 2011 01:43 |
|
Knizzlare
Elev |
Vilka var era favoriter i TV-serier ni såg när ni var mindre?
För mig var det såhär: Creep School - Viktoria/Victoria (hon med långt blont hår i hästsvans) Totally Spies - Alex eller Clover (hon med svart hår och gul dräkt eller hon med blont hår och röd dräkt) Power Puff Pinglorna - Bubblan (den blonda med blå kläder) Teletubbies - Lala (den gula) Simpsons (fast det kollar jag ju fortfarande på :p) - Maggie (bebisen xd) Bratz - Jade (hon med svart hår som kallas coolcat) ![]()
6 jul, 2011 02:01 |
|
Borttagen
|
Jag var helt såld på tiger!
6 jul, 2011 02:02 |
|
Fuss
Elev |
Skrivet av Borttagen: dom får bara se data-animerat, det är ju sämst! Skrivet av Knizzlare: ^ jaa, har ni sett den nya nalle puh? på disney playhouse? såg det när vi fick prova disney channel, carton network, nickelodeon och allt det där, och det suger verkligen, och så är det med en tjej med en sparkcykel också o.o Jag dig när jag såg det :'O SÅ FULT!
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
6 jul, 2011 11:19 |
|
Borttagen
|
Dunderklumpen, ååååh:
http://www.youtube.com/watch?v=zwdjSiIFyJE 16 jul, 2011 11:50 |
|
Borttagen
|
Allvarligt, på two and a half men så hade de översatt "Spongebob Squarepants" till Sune Svamp.. Orka............... HAHA
16 jul, 2011 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen