Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracolina
Elev |
13 sep, 2011 20:11 |
|
Maharajah
Elev |
Jag såg den ganska precis en månad innan jag skulle fylla 6! ;D
13 sep, 2011 20:13 |
|
tessa
Elev |
13 sep, 2011 20:56 |
|
Eriikaa
Elev |
Jag var nog ungefär sju också tror jag.
13 sep, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Tio XD
13 sep, 2011 21:07 |
|
sandman
Elev |
jag gick i tvåan eller ettan(på grundskolan) och den hade precis kommit ut på VHS och vi såg den i skolan på fritis. och jag var LIVRÄDD haha. varför?
En fråga jag ställt mig själv i tio år. ![]() Dumbledore's got style.
13 sep, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag var tre..
13 sep, 2011 22:04 |
|
IvveKingh
Elev |
Jag var väl runt 6 år, hah. Det var uppe i Småland hos mormor
13 sep, 2011 22:07 |
|
MonsterCookie
Elev |
runt åtta tror jag väl ^^
wolfstar deserved better. 13 sep, 2011 22:10 |
|
emmaemma
Elev |
Jag tror jag var runt 7, men jag stängde av när Harry kom till Gringotts för jag tyckte att svartalferna var fööör läskiga
![]()
13 sep, 2011 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen