[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Kim tittade upp på dem och log lite.
"Har de fått ut kulan?" frågade han och tittade på sitt ben.
18 nov, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
" Ja det har dom" sa Alex.
18 nov, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
Kim nickade och lutade huvudet mot kudden.
"Lexi var här förut, men du sov så hon gick hem.." sa Isabella.
18 nov, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
Alex nickade och kollade på Kim.
" Kan ringa hit henne om du vill" sa han.
18 nov, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Kim skakade på huvudet.
"Hon får komma hit om hon vill" svarade han och gäspade lite tyst. "Hon får bestämma..."
18 nov, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
Alex nickade och satte sig ner.
18 nov, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Isabella satte sig ner hon också.
"Gör det ont?" frågade hon, även om hon redan visste svaret.
"Skitont" svarade Kim och tittade på sitt ben.
18 nov, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
" Jag ska bara ringa och se hur Lexi mår" sa Alex och lämnade rummet. Han ringde till Lexi.
Lexi tog upp mobilen och svarade. Hon pratade tyst med Alex.
18 nov, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
"Så hur länge kommer du behöva stanna här?" frågade Isabella och tittade på Kim.
"Typ tre veckor eller något..."svarade han och log lite mot henne.
18 nov, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
Alex kom tillbaka efter ett tag.
18 nov, 2015 20:15
|
Du får inte svara på den här tråden.