Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisa98
Elev |
Harry,Ron;Hermione,Fred,George,Dumbledore någon av dom... eller alla
Tack J.K Rowling för din förmåga! :) 23 aug, 2011 19:21 |
|
seamus
Elev |
Jag skulle fortfarande vilja gå med Ron och Seamus. Opps jag glömde Fred och George.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
23 aug, 2011 19:58 |
|
Dini99
Elev |
Fred Georgeoch Neville .
LUNA OCKSÅ SÅKLART ! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 24 aug, 2011 08:54 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Elderwand: Skrivet av soratanaka: x) ****** med karln. Okej, detta är en evig diskussion i klassrummet bland mina vänner och mig. Snape skulle jag aldrig klara av att vara med i sängen, no way! HAHAHA jag dör lite. Roliga ni är haha! 24 aug, 2011 13:41 |
|
antecool1
Elev |
fred&george
fred&george regerar 24 aug, 2011 17:51 |
|
hyperion
Elev |
Draco. Inte för att göra något speciellt. Skulle bara vilja sitta en hel dag och prata med honom och få veta vad som rörde sig i hans huvud under allt som hände.
![]()
26 aug, 2011 22:24 |
|
Lea Lovegood
Elev |
26 aug, 2011 22:53 |
|
cannedcorn
Elev |
Fred&George, Neville eller Luna ^^. Helst alla. Eller hela Weasley familjen. Skulle vilja träffa Ron också. Gud vad svårt det var att bestämma sig!
26 aug, 2011 23:00 |
|
Borttagen
|
Gred och Forge.
26 aug, 2011 23:01 |
|
Alsi
Elev |
Såklart att det skulle bli ja, typ Luna, Trion eller Gred och Forge (Fred och Geroge för er som inte fatta xD)
!! Voldemort blir starkare! 26 aug, 2011 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen