the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Och hoppas det finns fler som inte är så att säga mänskliga " viskade Merina till Yukiko. Hon log mot en kille denna kille var Isac. Hon tyckte han var söt riktigt söt.
9 nov, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
"vet vad du menar" sa Yukiko och log lite grann.
en kille med rött hår såg sig en aning osäkert omkring. Hans namn var Bucky.
9 nov, 2015 18:31
|
|
Borttagen
|
Merina log hon satte sig på fönsterbrädan. Sai log då han såg yukiko
" Hej sötnos " sa Sai och log mot henne.
9 nov, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
Yukiko suckade en aning frustrerat.
Men hon försökte ignorera Sai
9 nov, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
" Du försök inte ingorera mig du vet att jag vet att du hör mig " Sa Sai och fotade på Yukiko
" varför inte ta av lite kläder? " frågade Sai
" Varför inte ta och hålla käften " sa Merina och såg på Sai. Sai funderade på svaret.
9 nov, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
Rektorn kom nu och ställde sig på scen.
"hej och välkomna alla elever.Som ni alla vet är skolan hellt ny så vi har inga många regler än. allt ni behöver veta står på papperna på anslags tavlan...det var allt" sa Rektorn bestämt.
9 nov, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
Det kallar jag rekordsnabt tal tänkte Isac för sig själv han hade fått byta skorta till en större storlek vilket han var glad över.
9 nov, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
"bäst att kolla klass listan" tänkte Yukiko då alla började att gå. Yukiko började att kolla klass listan.
9 nov, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
Isac gick tyst och valde ett skåp och börja packa in saker.
" Hej " sa Merina bakom honom
" Hej " sa Isac.
" Vad heter du vart kommer du ifrån vilken klass går du i hur gammal är du? " frågade Merina snabbt
" Um Isac Ryssland klass b 17 år " svarade Isac.
9 nov, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
Yukiko såg att hon gick i klass b.
" det här blir intresant...de i B ska mötas i klassrum 12" läste Yukiko på lappen. Yukiko började gå mot klassrum b.
9 nov, 2015 21:33
|
Du får inte svara på den här tråden.