Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
Movieboy såg upp på dom
" Berätta det inte för nån snälla" sa Movieboy nervöst
5 nov, 2015 22:47
|
|
Borttagen
|
"det beror på" sa Robin T och hånlog.
5 nov, 2015 22:48
|
|
Borttagen
|
" vad ska jag göra för att ni ska hålla tyst om hemligherna? " Frågade Movieboy nervöst. Robin Q och Robin b hånlog mot Movieboy.
5 nov, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
Robin T log också. Hon tänkte låta de andra berätta.
5 nov, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
" Du ska bli en av oss " sa Robin B
" Aldrig " sa Movieboy
" Dåså " sa Robin Q och tänkte skrika ut hemligheterna.
" Okej okej jag blir väll en av er " sa Movie boy motvilligt.
5 nov, 2015 22:54
|
|
Borttagen
|
Robin T log.
"Då går vi till klubbhuset. så vi kan gömma dina fulla kläder och dig tills vi kan fixa en makeover till dig" sa Robin T
5 nov, 2015 22:56
|
|
Borttagen
|
" Jag hatar er " sa Movie boy
" Du kommer tacka oss " sa Robin Q och började dra med Movieboy mot klubbhuset.
5 nov, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
Robin T följde med.
"säg ska vi få med Spinelli nu också?" sa Robin T nyfiket.
5 nov, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
" Ja när vi ändå håller på " sa Robin Q och log hon öppnade klubbhuset och fick med Movieboy in i klubbhuset
" Hur ska vi hålla honom kvar ?" Frågade Robin Q och såg på tjejerna.
5 nov, 2015 23:01
|
|
Borttagen
|
"jag kan hålla ett öga på honom" sa Robin T och log lite grann.
5 nov, 2015 23:02
|
Du får inte svara på den här tråden.