Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
1 nov, 2015 11:37 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 nov, 2015 11:39 |
|
Zora
Elev |
1 nov, 2015 11:40 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Spelet tog slut igen. Fast denna gång hade jag fått mindre poäng.
"Det är roligt", Sa jag och klev ned. ![]()
1 nov, 2015 11:41 |
|
Zora
Elev |
1 nov, 2015 11:45 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 nov, 2015 11:48 |
|
Zora
Elev |
IDa log lite
-Ska vi spela uno? fårgade on ch petar han på armen, då hon var kortare än honom och han vrar lång så blev det hon petadeh na på amren istället för huudet ![]()
1 nov, 2015 11:50 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 nov, 2015 12:23 |
|
Zora
Elev |
1 nov, 2015 12:24 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Okej, så hur körde man nu igen?" Frågade jag. Mitt minne på hur man spela det här var inte mitt bästa.
![]()
1 nov, 2015 12:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen