Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Alexia tog på sig sina skor och tog sin jacka och väska.
13 okt, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
Simon gick ut med väskan över axeln och väntade på Alexia
13 okt, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
Alexia gick ut till Simon.
13 okt, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
Simon började gå mot bussen.
13 okt, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
Alexia gick lugnt med honom.
13 okt, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
Simon log mot Alexia och tog hennes hand.
13 okt, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
13 okt, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
Dem vandrade hand i han till bussen och simon satte sig på hållplatsen.
16 okt, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
Alexia satte sig ner bredvid honom och tog upp mobilen.
16 okt, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
Bussen kom och de gick på.
- Vi håller ihop. sa simon när bussen stannde vid skolan
19 okt, 2015 15:25
|
Du får inte svara på den här tråden.