[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Mitt hjärta bultade hårt. Jag var så exalterad. Vilket elevhem skulle det bli?
10 okt, 2015 22:10
|
|
Borttagen
|
"Ravenclaw!" Sade Hatten.
10 okt, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
Jag pustade ut. Han hade inte hamnat i Slytherin, vilket var en stor lättnad för mig.
10 okt, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
När hatten hade lyfts av mig gick jag med tunga steg och satte mig bredvid Feliz vid Ravenclawbordet.
11 okt, 2015 07:47
|
|
Borttagen
|
Jag applåderade tillsammans med de andra eleverna. Men... Var inte det Malfoys bror han satte sig med?
11 okt, 2015 10:31
|
|
Borttagen
|
"Du hoppades väl också på Slytherin?" Frågade Feliz.
"Ja." Sade jag.
11 okt, 2015 12:21
|
|
Borttagen
|
Dumbledore ställde sig upp.
11 okt, 2015 17:46
|
|
Borttagen
|
*Kan vi hoppa över talet?*
11 okt, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
*Javisst, det var tanken XD*
12 okt, 2015 08:09
|
|
Borttagen
|
"Det är bara att hugga in" Sade Dumbledore.
12 okt, 2015 18:47
|
Du får inte svara på den här tråden.