D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 22:10 |
|
Lele
Elev |
Jag bestämde mig för att gå till hogsmead ändå. Jag gick ut från slottet och började gå. När jag var framme så började jag gå omkring. Efter ett tag så såg jag någon som grät. Jag gick fram till henne. "Vad är det?" frågar jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 sep, 2015 22:14 |
|
Borttagen
|
- Ehhmm......... Okej, det är en grupp som ska lära sig försvar mot svartkonster. Jag startade den med Luna. Så vi får bra betyg och så att vi kan försvara oss.
19 sep, 2015 22:14 |
|
Borttagen
|
"Varför har du inte berättat det för mig? Jag är din bror." sa jag irriterat.
19 sep, 2015 22:15 |
|
Borttagen
|
- För att jag kom på det igår och då var du med Joe, säger jag ännu mer irriterat!
19 sep, 2015 22:16 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 22:16 |
|
Borttagen
|
"Du hade en jättestor chans att berätta det senare ju!" sa jag irriterat.
Hon sa ingenting. Jag skakade på huvudet och gick fort ut. 19 sep, 2015 22:17 |
|
Borttagen
|
-Hej, säger jag och torkar snabbt mina tårar. En tjej som jag tror hette Körvis. Jag är ok, svarar jag. Känner mig bara övergiven.
Hon ler, och jag ler tillbaka 19 sep, 2015 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-19 kl. 22:22
|
|
Borttagen
|
- Tack Joe, säger jag och tittar irriterat på Draco. - Snälla Draco, du behöver inte vara sur. Du har också hemligheter för mig.
19 sep, 2015 22:18 |
|
Lele
Elev |
Tjejen ingnorerade mig och torkade sina tårar och började gå mot Zonkos. Vilken kul dag. Först inte ha något att göra och sen så blir man ingnorerad tänker jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 sep, 2015 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen