(Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The boy who lived
Elev |
- Det går inte, då får du ringa dina föräldrar så dom kan komma med extrakläder, sa han
15 sep, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
-Nej dem jobbar,får lösa det på ett annat sätt,men gå ut nu tack,sa jag högt
15 sep, 2015 22:06 |
|
The boy who lived
Elev |
- Om jag ser att du så mycket som tagit en strumpa av lånekläderna så pratar jag med rektorn, sa han varnande
15 sep, 2015 22:09 |
|
Borttagen
|
-Okej jag ska inte,gå nu,annars pratar JAG med rektorn,sa jag
15 sep, 2015 22:10 |
|
The boy who lived
Elev |
- Bra, sa han och gick
15 sep, 2015 22:11 |
|
Borttagen
|
Jag andades ut. Vad fan skulle jag göra nu? Jag suckade. Jag kunde kanske gå till killarnas omklädningsrum och se om nån var kvar? Kanske Gustaf. Han kanske hade extrakläder. Jag lindade handduken hårdare runt kroppen och gick sedan ut ur tjejernas omklädningsrum. Jag knackade nervöst på killarnas omklädningsrum.
15 sep, 2015 22:14 |
|
The boy who lived
Elev |
Gustav torkade håret med sin handduk och sprayade på parfym när han plötsligt hörde att någon knackade på dörren. Va? Han gick och öppnade den.
- Manda?, sa han förvånat och blev ännu mer förvånad när han märkte att hon bara var klädd i en handduk. 15 sep, 2015 22:16 |
|
Borttagen
|
Jag började rodna när jag såg Gustav.
-Eh hej..jo det är så att nån har tagit mina kläder..,sa jag generat 15 sep, 2015 22:18 |
|
The boy who lived
Elev |
- Okej?, sa Gustav och släppte in Amanda i omklädningsrummet, han låste dörren och gick till sin ryggsäck.
15 sep, 2015 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag såg mig omkring.
-Är du ensam kvar?,sa jag lite nervöst och såg mot duschrummet. 15 sep, 2015 22:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen