Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Tewo hade gått till Caleb.
"Vad finns inte?"frågade han en aning förvirrat.
13 sep, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
" Um utomjordingar " sa Caleb lågt och såg på Tewo i spegeln.
13 sep, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
"Vänta så du menar att jag inte excisterar?" frågade Tewo & la armarna i kors.
"Tack så mycket" sa Tewo
13 sep, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
" förlåt men jag är inte van vid utomjordingar " sa Caleb han hade under hela sitt liv bara sett dom på filmer och alla dom hade varit elaka och velat döda.
13 sep, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
Tewo suckade.
"Det märks" sa Tewo & tänkte gå iväg för att se sig omkring.
13 sep, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Caleb gick till sitt rum han andades och torkade ansiktet han la sig på sängen och såg upp I taket och suckade. Tewo verkade inte vara farlig men man kan inte vara nog försiktig.
13 sep, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
"Caleb kom ner en stund" ropade Danny
Tewo såg fascinerat på alla sakerna i huset.
13 sep, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
Caleb gick tyst ner till Danny
" Ja pappa " sa Caleb och såg på Danny.
13 sep, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
"Jag vet att det är mycket begär men kan du hålla koll på Tewo en stund? jag måste gå & fixa en sak med jobbet" sa Danny lite osäkert.
13 sep, 2015 20:10
|
|
Borttagen
|
" Kan ju försöka " sa Caleb och såg på Danny första gången man passar en Alien unge tänkte Caleb.
13 sep, 2015 20:11
|
Du får inte svara på den här tråden.