Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina gjorde sitt bästa. Men hon var inte så duktig på att laga mat. Hon hade inte riktigt märkt alla blickar som var åt deras håll.
12 aug, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Izak var ganska bra på matlagning om han läste receptet jam önskade att de andra kunde sluta stirra på dom. Han såg upp och mötte de andras blickar.
" Om det är något ni vill så kläm fram med det " sa Izak med lite irriterad röst.
12 aug, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
Mina såg frågandes upp mot de andra eleverna. Men när hon gjorde det såg alla bort & låtsades som ingenting.
Mina kände sig förvirrad men fortsatte att jobba med sitt.
12 aug, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Izak suckade och fortsatte jobba med pizzan som började bli klar. Han gillade Mina men visste inte hur han skulle visa sin kärlek till henne på ett bra sätt.
12 aug, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
När pizzan var klar satte hon in den i ugnen.
"Sådär " sa Mina med ett leende.
12 aug, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
" Dåså då är det bäst vi diskar och städa undan så vi slipper göra det sen " sa Izak och började diska han älskade att diska då skummet var härligt och det var ett sätt att kriga mot smuts.
12 aug, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
Mina hjälpte till med disken.
"Vi blir nog klara först tror jag" sa Mina & log.
12 aug, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
" Ja det blir vi " sa Izak och log då han såg hur ett dl mått blev rent.
12 aug, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
När disken var klar så lutade sig mot bänken.
"då är det väl bara att vänta då" sa Mina med en suck
12 aug, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
" Japp " sa Izak då han ställde in mjölet i skåpet han satte sig vid bordet och tog upp mobilen och suckade och bråkade med sin bror och syster via sms. De var trillingar vilket var jobbigt.
12 aug, 2015 21:41
|
Du får inte svara på den här tråden.